søndag 13. november 2011

Hot kyllingsuppe

No er vinteren verkelig i anmarsj! Det er kaldt og friskt, spesielt på kvelden. Deilig:)
Då smakar det ekstra godt med ei god, litt hot kyllingsuppe.
Eg må berre dele ei knall god oppskrift på kyllingsuppe til fire med dåke. 
Denne har eg laga to gonger no, nam!


2  kyllingfileter
1  eple
1  løk
2 ss smør
1 ss karri
2 boks hakket tomat hermetisk (hakket)
1 dl vann
3 dl matfløte
2  grønnsakbuljongterninger
1 ts sukker
½ dl finhakket persille

Kald ostekrem
1 beger Snøfrisk naturell
3 ss lettrømme
 
Del kyllingen i biter. Skrell og del eplet i mindre biter, finhakk løken. Smelt smør med karri i ein kjele.
 
Brun kyllingbitene raskt. Fres eple og løk i smøret og tilsett vann, tomater, buljong og matfløte. La alt få eit oppkok og la det småkoke i 5 - 10 minutter. Legg i kyllingbitene. 
 
Bland Snøfrisk og lettrømme til ein jevn krem.
 
Smak suppen til med salt, pepper og sukker. Ha kremen i sprøytepose og sprøyt litt i tallerkenen, eller bruk ei skjei. Hell over rykende varm suppe. Dryss hakkede krydderurter over og ha i nokre små biter kyllingkjøtt.
 
Foto Tine
 
 Ser at eg har litt å læra på matstyling, hehe! 
Oppskrifta er nemlig henta frå Tine sine nettsider, men det var mamma som tipsa meg om den:)

Ha ein fabelaktig søndagskveld
 
Eg skal kosa meg med Downton Abbey. 
Elskar sånne seria:)



6 kommentarer:

MøbelPøbel sa...

Mmmm...Kyllingsuppe er favoritten min! Har aldri laget selv, men denne skal jeg jaggu prøve en dag. Så fantastisk god ut<3
Klem

tonje boganes sa...

Nam. Det så godt ut! Er litt sulten nå, kjenner jeg. Og dette fristet :)
Klem

Fabelaktig sa...

Mmmm... suppe er så perfekt på denne tiden av året.

Fabelaktig ukesstart.
klem

Pink lady sa...

Den så fristende ut! Matstyling god nok for meg;)

Ønsker deg en fin uke videre!

Klem

susan sa...

Tusen takk for koselige kommentarer inne hos meg :-) Nam nam den suppen såg helt fabelaktig god ut! Kjenner neste duften her jeg sitter :-)
Klem

rod i hob sa...

Å fyyy søren den såg goe ut... :-)

Spesiellt med den kremen! Nam nam!
Den ska eg jammen prøva!