lørdag 25. august 2012

Ny klokke

 Hipp hurra, det er helg!
Det er lørdag formiddag, og fortsatt er det masse helg igjen. 
No har eg nettopp nytt ein sein og lang frukost med avis attåt:)


Eg måtte berre innom for å vise dåke denne gøye klokka!
Den fekk eg til halv pris på Den Grønne Baljen her ein dag. 
Butikken skal dessverre leggast ned, utrulig synd, veldig fin butikk.
Skulle bare nett innom ein tur, og kom ut av butikken med langt meir enn eg hadde tenkt. 


Blant anna blei denne klokka med meg. 
Eg har sett på den før, og syns den var så fin!
Kjempe kul form, overdimensjonert og nydelig blåfarge. 

No har eg til og med kontroll på tida om morgonen. 
Kjøpmannsdisken står i gangen, som eg raser forbi kvar morgon. 


I utdrikkingslaget forrige helg, fekk eg den vakre lavendelplanta av nokre av jentene:)
Den passa jo perfekt i lag med klokka. 


Håpar du nyter helga, eg skal straks ein tur til byen og blant anna innom Fretex og Søstrene Grene:)

GOD HELG!

17 kommentarer:

linnørtenånå sa...

oi det var en morsom klokke. Så på siste bildet hvor stor den var og ordet overdimensjonert passer bra for den ser jo ut som slike små. Likte den skikkeli godt, fin var den :)

Brunt sukker sa...

HEI :))
SÅ HELDIGE DU VAR DEN VAR SÅ KUL :)
ØNSKER DEG EN FIN DAG :)
KLEM FRA ELI:)

Anonym sa...

Hei:)
Så fine ting og den klokka var så fin,kjempefint alt på bilde,du er så flink å få det fint til:)
Fin lørdagskveld til deg!
Klem fra Lillian

Hiltonfruen sa...

Wow- kjempekul klokke, også gjorde den seg så godt på den fine sjenken din. Er det Vince fra Living? Knallfin:)
En fortsatt fin lørdag til deg!
Klem Monica.

ELLEMELL sa...

så fin den var, passet fint inn på sjenken din!
må ikke komme for sent nå da:)

håper du nyter helgen, her er det nesten bare jobb:)
klem ellemell

Unknown sa...

Så flott den klokken var!!
Nydelig patina ♥
Og jeg digger disken:)

Livy sa...

Heisann!
Så STILIG klokke! Digger formen og fargen! Nydelige bilder du viser!

Ønsker deg en fin ukestart! Klem fra Livy

Ingrid Louise sa...

Nydelig klokke!!
Ja virkelig synd at "Baljen" skal legges ned...mange skatter i den butikken!!
Nydelig ny uke til deg,klm ingrid l

http://ragnhild-lykke.blogspot.no/ sa...

Hei hei!

Virkelig en fin blogg, god smak har du og flink til å ta bilder! :)
Inspirerende!

Ha en flott flott uke!
Klem Ragnhild:))

MissMette sa...

Stilig klokke du har kjøpt deg ღ Den grønne baljen har masse fint... Likte også veldig godt bildet ditt her med tekst på ღ Nå skal jeg titte litt nedover her og se siden jeg var innom sist... Ser mye fint ut, og mange fine innlegg ღ Ønsker deg en fortsatt fin uke, klem fra Mette

Villa Sukkertoppen sa...

Så fin den var :))
Elsker ting som ikke alle andre har!

Håper du får en fin, fin uke... og tusen takk for kjempe koselig kommentar :))

Klem Silje

Fabelaktig sa...

Hei min fining!
Endelig fikk jeg tid til å besøke deg igjen, herlighet som tiden flyr. Med ny jobb og vannlekkasje i hus blir det ikke mye tid til å besøke søte medbloggere, dessverre. Har hatt mest fokus på å lage innlegg, men nå var det jammen godt å få tid til å besøke deg :)

Takk for alle de fine kommentarene du har lagt igjen hos meg, leser hver eneste flere ganger og smiler masse for meg selv (må nesten være blogger for å forstå det tror jeg *ler*)

Den klokka var finfin!

Ikveld skal jeg ta fram strikkepinnene og kose meg.
Fineste tirsdagskvelden!
klemklem

Unknown sa...

Dritkul klokke! Elsker fargen og fasongen og den slitte looken;)
Og kjøpmannsdisken din....to die for!

Ha en fin helg!
KLEM

Anonym sa...

Utrolig fin klokke! Hvor har du forresten kjøpt bildet/plakaten? Jeg likte det veldig godt!

Cathrine sa...

hei du!
For noen flotte bilder du viser, digger klokka:)
Jeg har vært litt i hvilemodus i det siste men satser på at energien kommer med høstlufta!
klemmer fra Cathrine

Fabelaktig sa...

Hei min søte,
tenk at jeg måtte skade meg for å ha tid til å besøke bloggiser igjen *ler* (tråkket over noe grasalt i skogen og har nå en ankel på str med en appelsin, så nå er jeg bevegelseshemmet)

Syns det er såå gøy at du skal på Førjulskos på Moi :) HURRA!
Jeg gleder meg masse, følg med på FB siden eller bloggen min for mer info :) Jeg sender selvfølgelig mailer underveis også.

Herlig søndagskveld og nydelig start på uken til deg, kjære!
-Maiaklem

Pink lady sa...

Åååh, du har det så fint!!! Kul klokke!!

Nå sees vi snart! Vi får meldes med på FB! :)

Klem