mandag 10. desember 2012

Dagslys!


Det er dagslys i stova!
Ein veldig fin start på fyrste permisjonsdagen min. 
Det er solskinn i Bergen, og nydelig lys ute. 


Eg måtte berre ta nokre bilder i stova. 
Ikkje så mykje nytt utanom det HEILT openbare - nemlig Kili senga. 
Ja, vi valgte å kjøpe den til slutt. 
Eit av mine argument er blant anna at den kan avskrivast over 8 år. Minst! 
Det er jo kun om eit barn skal bruke den:) 


Senga skal ikkje stå her altså. 
Den ventar på at babyrommet skal bli klart, 
og ikkje minst at vi får besøk som kan hjelpe til med og bære den ned trappa. 


Nokre enkle julegardiner i rødt og kvitt slepp inn godt med dagslys. 
Eit lite glimt av den gamle sofaen vår ser du og, 
den har funne vegen frå kjellaren mens vi prøve og finne ut kva vi vil:)
Julestjerna må jo alltid vera på - uansett vêr. 

Ha ein strålande vekestart!

9 kommentarer:

Fabelaktig sa...

Herlig den kili sengen :) Heldige babyen deres!

klemklem

VeroNot sa...

Nydelig seng! :)
Ha en finfin dag!

Brunt sukker sa...

Å SÅ HELDIGE SOM HAR DENNE SENGA
FINE GRDINER
NYT TIDEN
KLEM ELI:))

Cathrine sa...

Den senga er så fiiiiiiin!
Tenker det er deilig nå at permisjonen er igang, nå er det bare å lade opp og vente i spenning:)
Kos deg masse!
klem Cathrine

Datt sa...

Ah, den senga er så vakker! Jeg har sikla på den jeg også, men jeg endte opp med å få svigerfar til å bygge seng, om jeg er sååå forelska i den, fornøyd til slutt allikevel! :) :) 3 uker til termin da eller?? Spennende!! :D :D

Unknown sa...

Fint hjem...& fin seng ;o)))
Ha en fiiiin uke ;o))

STOR klem Elisabeth

Anonym sa...

Åååå fineste senga,hadde eg og kjøpt visst eg hadde tenkt på det for 13 år siden,hihi men då var den kanskje ikkje så populær for den er bare så fin og holder i genrasjoner og så er den nydelig p sjå på,heldige du altså:)))
Så fint du ha det i stova di og julestjernen må være på,så fin denne tida!

Ein kjempefine dag til deg!
Klem fra Lillian

Anonym sa...

Fin fin seng, Marianne!
Må berre gje eitt pip om eg skal kome opp og hjelpe å bære altså!

Må kosa deg og slappa av om dagane, og gleda deg masse til vetleguten kjem - det blir spanandes å sjå korleis han ser ut:) Sikkert ein skjønnas!

Ha ein fin fin kveld:)

Klem
H

Duse Pasteller sa...

Såå fin den senga! Og koselige hjemmet deres:)
klemklem