søndag 29. januar 2012

I LOVE sperregrunning

Tusen takk for alle kommentarane frå dåke i det siste:)
Og ikkje minst varmt velkommen til nye følgjere.
Det er så stas med blogging på grunn av nettopp dåke! *smil*

Helga mi har vore strålande:
  • Bytur med sushi 
  • Besøk av gode naboar 
  • Oppdaga Jamie Oliver
  • Mamma og pappa på søndagsmiddag
    og ikkje minst lampemontering. 
     

Vi har også malt eit strøk med sperregrunning på vindaugskarmane. 
Eg likar så godt sperregrunning altså:)
Spesielt på grunn av at endringa blir så stor. 
Legg merke til dei fagre "kykjevindauga" våre.
Dei skjermer rett nok for innsyn, 
men gjer òg følelsen av å vera på tivoli!

Nokre lampar er no oppe, 
men dagen forsvann ifrå oss 
så eg skal visa bilder ein anna dag. 


Eigentlig ville eg ha den berømte Tine K lampa over stovebordet. 
Men vi hadde veldig lyst på noko anna enn makaroni med ketchup til middag
dei neste vekene, så eg måtte velje noko anna. Det blei ein litt lik lampe frå Living:)

Då var helga over, men eg ser fram til ein koselig søndagskveld med film og heimelaga pizza:)


 God søndagskveld til deg!


13 kommentarer:

Fabelaktig sa...

DET ER GØY og jobbe når man kan se framgang :)

Fine lampa!

Fineste søndagskvelden til deg :)
Her har vi hatt gjester, veldig koselig, men må er det sofaen!
klemklem

Fruen i Vinkelveien sa...

Hørtes ut som en virkelig bra helg for deg :-) Litt slitsomt mens man holder på med maling, men når man blir ferdig så er det så deilig :)

Ha en flott kveld videre!

Klemmer

tonje boganes sa...

Høres ut som en flott helg!
De tine k lampene er knallflotte. Og den var fin den fra Living også!

Ha en fin søndagskveld
Klem

Karina Kusokk sa...

Den var nå ikke dum den dere kjøpte fra Living :-)

Unknown sa...

Gøy og male:)
Fiiiin lampe, hehe, jeg ønsker meg og TineK sin, men som deg, er veldig glad i skikkelig mat:)
Den fra Living var jo kjempefin:)

ELLEMELL sa...

kjempegøy og male når man ser så stor forandring med en gang!:)

greit og kunne ha noe budsjettvennlig også da:)
man skal jo ikke bare ha pasta i februar.. det blir kjedelig. Pasta i to uker ble for mye for meg, og tror jeg ikke spiste pasta på et år etterpå.. Det var på en treningsleir i italia... pasta til lunsj og middag!

fin ukestart til deg!
klem ellemell

Min lille interiør og hverdags dagbok sa...

Så gøy å male i allefall når forandringene blir så stor ☺
Koslig blogg og gleder meg til å følge deg videre ☺
-Beate-

Pink lady sa...

Du er fortsatt like glad i å male? Det er litt sånn altoppslukende.. Ble litt hekta da jeg tok alt av karmer her i leiligheten for et par år siden. Det var så vannvittig deilig å bli kvitt den hersens furua!

Gi en lyd om du har tid og lyst til å treffes en dag! :)

Klem

Susan sa...

Tusen takk for koselig kommentar inne hos meg! :-) setter jeg pris på! Fine lamper! Det er desverre litt for ofte lommeboken ikke strekker til. Vi har valgt en litt dyr hobby! :-) iverfall i følge min samboer som ikke forstår at vi må ha ny lampe når vi allerede har en :-) he he

MøbelPøbel sa...

Her går det virkelig fremover! Gøy å følge med:))

2store2små sa...

Her er det også "hundreogørti" vinduskarmer som skal males, men må vente på lysere tider og lengre kvelder. Det blir jo så fint når man er ferdig, det er bare litt tiltak å sette i gang.

Lin K sa...

Sperregrunning er suverent, bare det å slippe kvistlakken...

Den kjøpmannsdisken, den hadde jeg også kunnet vente lenge på! Blir spennende å se hvilken nyanse det blir på din - regner med det kommer bilder ;)

Klem Linnette

deconordic sa...

Wow! Så flinke dere har vært, og så mange fine ting som er på vei inn i huset deres! Veldig gøy å se fremgangen her inne!!