fredag 8. november 2013

Babyrom

Endelig! No har vetleguten blitt 10 månadar, og har budd lenge på rommet sitt. 
Og mor har i dag endelig klart å ta nokre bilder av babyrommet. 
Vetleguten er jo nesten ikkje baby lenger. 



Som dåke ser så har eg lagt meg på ein pastellpallett:)

Eg må berre nyyyyte det mens eg kan.
Eg fryktar nemlig storinvasjon av knallraude sengekler, gardiner, plakatar 
og sikkert noko anna morderne greier før eller seinare. 

Far i huset er nemlig blodfan av Arsenal, og det går visstnok i arv.. :)



Nattbordet var faktisk det fyrste eg kjøpte!
Det fann eg for 50 kr på Fretex, og har malt det i lyseblått. 



Det neste eg berre måtte ha, var senga! 
Den kosta ikkje 50 kr, men til gjengjeld så kan den brukast leeeenge. 
Fine sengekler, sjølvsagt med bilar på, høyrer med. 

Tapeten, som er ganske dominerande i rommet, er eg utrulig fornøyd med. 
Den gjere veldig mykje med heile rommet. Føler ikkje heilt at fargen kjem fram her, men den er altså mint. 


Dei små husa har eg funne på Kremmerhuset. 
Eg har klistra litt retrotapet på dei, så passa dei godt inn. 
Under her har eg tenkt å henge opp ein hyssing, og feste litt bilder av familien på. 


Kommoden fann eg på finn.no og syns den er utrulig fin. 
Ein slik kommode har eg leita lenge etter, elsker den "fargen" på trematerialet. 



Eskene har eg funne på Søstrene Grene, såå herlig farge:)
Den fine kakeboksen, er eit bruktfunn som kanskje kan brukast til å lagra noko ein samlar på?




Ei tallerkenhylle har også funne vegen til babyrommet. 
Her skal det etterkvart komma fleire bøker opp. 
Foreløpig er det mest bøker frå min eigen barndom som står her. 
Dei heng nesten ikkje saman lengre. 
Det må nok nye bøker til, for vetleguten har arva min måte å lese på:)

Det var altså babyrommet:)
Det har tatt tid å få det slik som eg vil, og eg er ikkje ferdig enda. 
No jaktar eg på ei fin nattlampe, eit stort teppe på golvet og bøker bøker bøker:)

Endelig helg! Vi får besøk av svigermor og eg ser fram til ei kjekk helg:)
Håpar du får strålande dagar, vi bloggast:)

14 kommentarer:

Merethe sa...

Så koselig innlegg :-)

Anonym sa...

Så utrulig fin tapet,flott seng ja alt var knallfint så dette var et flott rom:)den senga har du så lenge så den er ein investering:)

God helg til deg!
Klem fra Lillian

Vibeke / Mammas Hus sa...

Kjempefint rom!! :D Her i huset er det bare jenter, og det blir unektelig en del lilla og rosa. ;)

Nydelige bilder ♥

Shus sa...

Så koselig guttarom! Du er jammen flink til å setje saman fargar som passar. Nyt det så lenge du kan styre det sjølv ;-)

klem frå Solveig

PS: Du får sei om du vil ha stjerne-flette-kurs !!

mille m sa...

Så flott rom, digger tapeten!

signe sa...

Så hyggelig med kommentar! Ja endelig et rom til stæsj og styr!! :-) Digger tapeten din, superfin! Ferm living?? God helg fine du!

signe sa...

Så hyggelig med kommentar! Ja endelig et rom til stæsj og styr!! :-) Digger tapeten din, superfin! Ferm living?? God helg fine du!

signe sa...

Så hyggelig med kommentar! Ja endelig et rom til stæsj og styr!! :-) Digger tapeten din, superfin! Ferm living?? God helg fine du!

ingridsboble sa...

Så koselig rom du har laget til den heldige lille :)
Tallerkenhylle til bøker er utrolig dekorativt!
Ha en finfin dag :)
Klem fra Ingrid

LilleLeo sa...

For et utrolig fint rom! Deilig fargepalett!

Unknown sa...

For et nydelig gutterom:))
Og ja, nyt så lenge du kan, hehe..
Her er det en Liverpool-pappa i hus, og rommet til guttungen har alltid hatt røde elementer:))
Nå er han 16 og bestemmer ALT selv, hihi...

Ha en fin fin dag!

Gårdsjenta sa...

Så herlig rom! Kommoden var superfin, leter etter slike sjøl på finn. Stor lykke da jeg fant en på gis bort i sommer!

Å heie på Arsenal er ingen dårlig egenskap! Og turer til London er jo heller ikke å forakte. Vært på Highbury jeg, herlig stemning :)

La meg til som følger her jeg, moro å finne bloggen din. Nå skal jeg kose meg her litt til :) ønsker deg en fin helg

Taubanevegen sa...

Et veldig koselig og fint barnerom. tapeten var virkelig flott og gulvet nydelig! :) Veldig søtt med tapeten inni husene på veggen.

Koselig blogg! Legger meg til som følger.

Fortsatt god kveld! :)

Bàn cầu một khối sa...

Xin cám ơn! Mời ghé showroom chúng tôi để xem combo mới nhất nhé:
Bồn cầu điện tử Viglacera V95 chính hãng tại Bùi Minh với giá rẻ nhất thị trường dành cho bạn