søndag 4. desember 2011

Ei lita sølvgran


Som eg har nevnt tidligare så var eg veldig bestemt på at juletre, det skulle eg ha. 
Sjølv om vi lever mellom esker og sparkel, malingsspann og brekkjern så må vi jo ha juletre!


I følge Fruehus-mannen så kunne eg gjerne kjøpe juletre, så lenge eg skaffa det sjølv
Til  min store overraskelse og glede så fant eg juletre på blomsterbutikken på bystasjonen (!)
haha, det hadde han nok ikkje trudd nei.


Så like etter kom eg på døra med eit juletre
Ei lita, vakker sølvgran bar eg med meg heim.

2. sundag i advent i dag!
Då må vi tenne lys:)

Tenn lys!
To lys skal skinne for kjærlighet og tro, 
for dem som viser omsorg og alltid bygger bro.
Må fanger få sin frihet og flyktninger et hjem. 
Tenn lys for dem som gråter og dem som trøster dem.


Ha ein kjempe fin kveld!

PS. Veggfargen frå forrige innlegg heiter Krydder 
frå Lady Pure.

5 kommentarer:

Pink lady sa...

Hei!

For et fint lite tre du har fått i hus. Har dere flyttet på ordentlig?

Vi har vært på en snartur til IKEA nå i kveld. Det var en del som skulle kjøpes så da ble kjæresten med. Men jeg glemte jo å kjøpe badebalje til "den lille". Så jeg må ut igjen, kanskje du har noe du trenger der og lyst til å bli med?

Klem

Just a Little Vintage sa...

Hihihi...helt fantastisk moro=)! Et kjempe fint tre som er herlig pyntet!! Så flink du er på juletre jakt=)!

Ha en deilig mandag!
Klemmer!

ELLEMELL sa...

så koselig med et lite juletre, oppi alt flyttekaoset! gjør seg det!

idag var brudebildet deres i avisen! nydelige:)
klem ellemell

Fabelaktig sa...

Ett sånt lite juletre kan faktisk jeg tenke meg også :)

Nydelig pyntet du har gjort det, vennen!

Fabelaktig start på uken, søte!
Klem

24 sa...

bli gjerne med på vår utfordring "vis oss ditt juletre" :)

kom og bli med!

Henriette