søndag 18. desember 2011

Kos med kaos

No har eg fått sneke meg til eit lite minutt for å lage eit sårt etterlengta blogginnlegg. 
Det var enten kjøleskapet eller internett sa mannen min, 
så då seie det seg sjølv at eg kan ikkje bli lenge:)

PS. Dette er det "fine" hjørnet! Også kalt kjøkenet.

Vi har nemleg flytta inn i Fruehuset:)
Og er her det fullstendig kaos.
Vi har feks ikkje strøm i stova og på kjøkkenet, men vi har jo strengt tatt ikkje kjøkken heller.
Det blir ein del takeout om dagen, så om nokon har tips til god takeout mat så skrik gjerne ut. 

Flyttelasset står over alt og i går kveld fekk vi endelig ferdigstilt gardeoben vår. 
Så då kunne eg begynne å legge inn klær, men eg fant jo nesten ingen. Mistenkelig!
Kan vel ikkje ha gitt alt til Fretex?


Men eit rom har vi no fått nesten ferdig, iallefall slik at vi kan bu i det. 
Soverommet vårt fekk ein fontvegg i fargen Krydder.
Eg er kjempe fornøyd med resultatet. 
I går fant eg masse puter som eg heiv oppi (tilfeldigvis i samme fargeskala)
Og vi spiste takeout og såg film på PCskjermen i senga i går. 

Koselig kaos i nytt hus!

Håpar det ikkje blir lenge til neste innlegg.
Måndag begynner vi å sette opp kjøkkenet og det blir såå fint.
PS. Eg ombestemte meg i siste øyeblikk og der blei benkeplate i eik, 
tusen takk for alle synspunkta eg fekk:)

Gler meg masse til å lese kva dåke andre held på med etter kvart:)

Der var tida ute! 
Einaste fordelen med å pusse opp og flytte i julestria,
er at det er søndagsåpent over alt. 
Så vi må nok ein tur ut til IKEA i dag også ja. 

God siste søndag i advent til deg:)

3 kommentarer:

ELLEMELL sa...

det blir bra til slutt:)
bare håper dere ikke skal feire julaften hjemme hos dere:) :P

klem ellemell

Pink lady sa...

Hei!

Genialt med søndagsåpent da! :)

Her sitter jeg mutters alene.. Kjæresten og vofsen har reist for å sove i "hundebarnehagen" i natt..

Jeg har lite kunnskap om takeaway i deres nåværende nabolag, men jeg har meget god oversikt i deres gamle.. Haha

Klem til deg!

Fabelaktig sa...

Det føles sikkert helt j... ut nå, men tenk så fint det blir!


Ønsker deg en fabelaktig uke, jeg håper du får tid til å kose og nyte. Jeg skal bare jobbe til og med onsdag og da er det friii! JUBI!

Vi blogges, kjære!
Klem