torsdag 29. desember 2011

Juleferie

Jammen blei det ein litt (uplanlagt) lang bloggpause i jula. 
Eg har kost meg med å ha FRI!
Bare ete mykje god mat, sett fine filmar og lest bøker.

Men kjempe kjekt å sjå at eg har fått fleire følgere, velkommen til dåke:))


Her er eit lite bilete frå den tradisjonelle 1.juledagfrukosten.
Heimalaga potetekaker med mykje godt inni.


Alltid stas når eg kan drikke mjølk og juice frå vinglas!
Då er det høgtid:)

Ei venninne av meg fortalde at ho hadde kjøpt nokre vinglas på IKEA,
som dei brukte titt og ofte til middagen og rett i oppvaskemaskina etterpå.
Då blir det litt ekstra stas ein vanleg tirsdag.

Lurt, trur eg må gjera det samme - kjedelig å vaske vinglas for hånd:)

Her er det fortsatt ferie heilt til neste år!

Håpar du har hatt ei kjempe fin juletid så langt:)


2 kommentarer:

Annfrid sa...

Det så virkelig fristende ut:-)

Klem

ELLEMELL sa...

Deilige lange frokoster, det er jul det:)
det er bra du koser deg!

jeg gleder meg over den siste fridagen imorgen.. mandag blir det brått jobb igjen:)

klem ellemell