tirsdag 16. oktober 2012

Ny kjøkkenhylle

Hei, kor det går - tida rasar verkelig avgårde om dagen. 
Dei siste vekene har eg blant anna vore på min fyrste tur nord for Trondheim. 
Eg har nemlig hatt æra av og vera fadder for ei god venninne sin gut, og dei bur i nærheten av Alta.
Har hatt ein super opplevelse, og faktisk ganske så eksotisk.
I tillegg har eg vore i Stockholm på jobb, og i Rosendal berre på kos:)

Derfor har det dessverre vore litt dårlig med innlegg om dagen, 
og det ser ikkje ut til å roe seg ned med det fyrste heller!


Uansett, vi har tusla over ein stor terskel her i huset. 
Vi har nemlig hengt noko opp på veggen! Hurra!


Eg har lenge leita etter ei fin hylle eller lignande til å ha på kjøkkenet. 
Denne fann eg på Kremmerhuset,og følte endelig eg hadde truffe blink:)


Det er med hyller som med bildelister, ein kan veldig enkelt endre utrykket frå sommar til vinter 
og jul til påske uten å lage nye hol i veggen. 


Foreløpig er det nøytrale fargar og kjøkkenutstyr som har tatt plass. 
Men om ikkje alt for lenge så kjem nok jula til å snike seg inn.
Eg har forøvrig oppdaga at det er komt kakemenn i butikken, fantastisk!
Kanskje eg skal sprette ein julebrus i kveld også? 


Håpar du har fine haustdagar!

God tirsdagskveld:)


18 kommentarer:

Beate B sa...

Veldig fint kjøkken, Marianne. Du er så flink.
Klem fra meg

☆Baronivegen☆ sa...

Hei Marianne:)

Kjekt og lesa bloggen din.
Så fint dåke har da:)

Fin tirsdagskveld til deg og.

Helsing Evelyn,

Unknown sa...

Så flott det ble med den hyllen!!
Er så kjekt og kunne pynte og vise frem litt av de fine kjøkkentingene man har i skuffer og skap ♥

24 sa...

så koslig kjøkken, og den hylla var prikken over I`en :)
takk for koslig kommentar hos meg i dag :)

ha ein fin tirsdagkveld videre,
sit nok lenka til tven litt til :)

Henriette

Pink lady sa...

Hei Marianne!

Den hylla var bare helt PERFEKT over kjøkkenbenken deres. Kan tenke meg at det er minst like lekkert i virkeligheten som på bildet. Og jeg er skikkelig misunnelig på det kjøkkenet deres.. ;) Her maser jeg på kjæresten om at han må komme i gang med planlegging av nytt kjøkken til oss. Men han er mest opptatt av å kjøpe oss nytt tv. I dag solgte han det vi hadde så her går det fort i svingene. Så nå har vi mitt nusselige 32 tommer i stua. Hvilket jeg er utmerket godt fornøyd med, men snart kommer det vist en 50 tommer... Det handler vel om å gi og ta.. ;)

Ønsker deg en fin uke videre!

Klem

Unknown sa...

så fin hylle! Passet perfekt der:) Nydelig kjøkken, der likte jeg meg:)) klem lille meg

ELLEMELL sa...

den hyllen passet jo kjempefint da!
og enik med pink lady.... så fint kjøkken. heldige meg får jo make snart..
eller blir det snart!
jeg føler det er evigheter til...:)

tiden fyker avgårde her også, men nå er det ikke lenge til vi treffes:)
klem ellemell

Duse Pasteller sa...

Høres ut som om det er travle tider hos deg også!!
Knallkoselig kjøkken! Og den hylla passet jo kjempefint:)
klem til deg

Unknown sa...

Så fint :-D Passet kjempe bra hos deg ;-)
Høstklemmer Elisabeth

Frøken Loppe sa...

Hei!
Kjempe fin hylle!!!
Og så lurt, når ein berre kan bytte ut etterkvart som ein vil ha forandring.... 
Så sjarmerande og fint kjøkken de har!!!

Husk å slappe av innimellom, då... 

Klem ib

Datt sa...

Her spretta vi en julebrus i går!! :) :)
Fine hylla, liker størrelsen på rommene, får plass til noe matnyttig (hohooo) i den! :)

Anonym sa...

Så nydelig hylle og den passa så fint inn hos deg,kjempekjekkt med ei hylle som ein kan sette litt forskjelligt inni.
Her har eg enda ikkje drukne julebrus,holder litt igjen enda sjølv om eg har kjøpt et juleblad,hehe fekk lyst på alle julebladene i hylla men det går jo ikkje,men lysten var der ja:)
Ein fine dag til deg!
Klem fra Lillian

lillpastill sa...

Dere har det bare så FIIINT!
Den hyllen passet jo perfekt inn, lekkert smekkert :)
Fin fin dag til deg
Klemmer fra meg

linnørtenånå sa...

Likte kjøkkenet ditt kjempegodt, hylla fra kremmerhuset var skikkelig lekker.. Havner vel på ønskelista mi den der nå :D

Linn sa...

Lekker hylle:):) dekorativ:) ja det er begynt og komme litt julesnop i butikken nå ja;) har ikke kjøpt noe enda, får se hvor lenge jeg holder før jeg sprekker;);) ønsker deg en fin kveld videre:) klem fra Linn

Jill i Fyra Rum och Kök sa...

Vilken fin hylla. Passar ju perfekt. Och kjekt med noe där man kan skifta ut ting och ändra uttryck.

Ha det fin!

Lottemora sa...

For et nydelig kjøkken. Her har vi heller ikke kommet så langt med å henge ting på veggene. Fortsatt flere tomme vegger som venter på bilder/hyller etc

Ha en fin fredag

Klemmer fra Lottemora

sa...

Så fin og enkel hylle! Fint stæsjet var den og ;) Ha en fin søndag!