fredag 23. mars 2012

Nytt, gammalt nattbord


Endelig er nattborda eg kjøpte for fleire veker sidan ferdig måla. 
Nattborda fann eg i brukt butikken til 150 kr stk:)


I utgangspunktet var dei ganske fine som dei var, 
men overflata var veldig stygg og full av merker.
I tillegg krasja det skikkelig med brunfargen på veggen på soverommet. 


Derfor fekk dei seg nokre strøk med ein fresh mint farge. 
Superfornøyd med resultatet - dei passar perfekt inn hos oss.


Foreløpig har eg ingenting å sette på dei, så eg må nok vise dei til dåke på nytt når dei har fått på seg lampe og kanskje noko anna fint:) Og ikkje minst står på soverommet. 

Sola skinn frå ein strålande blå himmel i Bergen i dag, fantastisk:)
La det vara heile helga. 

GOD HELG!

18 kommentarer:

Anonym sa...

Å så aldeles nydelig farge på nattborda,dei blei jo kjempefine:)

Svenja sa...

supercute makeover, i love it :)
enjoy your weekend, svenja

Pink lady sa...

Så nydelige de ble!! Veldig fin farge!

Gleder meg masse til å se deg i morgen! ;)

Klemmer i fleng

Hylleblomsten sa...

Så fint! Den fargen er nydelig. Smil fra Hylleblomsten:)

Unknown sa...

Så fint det ble!!
Nydelig farge ♥

Fabelaktig sa...

Så flink du er! Den fargen var rett og slett vakker!

Fin fredagskveld, her har jeg kommet hjem fra Cava med min gayhusband og skal finne sofaen med fabelaktigmannen - deilig!

klemklem

deconordic sa...

Signerer Fabelaktig jeg! Vakker farge var det, veldig gøy å følge med her, du får jo unna det ene prosjektet etter det andre (fordelen med ikke å ha barn *ler*). Nei, du er skikkelig dyktig! Så mye fint dere har fått inn nå.

Klem og god helg!

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Wow, så lekre dei vart! Fargen var heilt nydeleg! Kunne du tenke deg å røpe fargekoden?:)
Ha ein fin kveld!
Klem:)

Fruehuset sa...

Tusen takk for koselige helsingar:)

Fargekoden på nattbordet er S1010-G20Y, og er henta frå den fine bloggen til Livs Lyst.

God natt:)

Duse Pasteller sa...

OJ! Fiiin!
Elsker stilen på bordet og den nye fargen:)
Kanskje vi sees i morgen...;)
klem

Tiina A sa...

The night stand looks so fresh with the new pastel colour!
This is a good example how just a little bit of paint can make a big difference.

Have a great weekend!
Tibs
shoptravelfood.blogspot.com

Exam Sheets sa...

Nice Tables color...
Both are looking fabulous....

Jill i Fyra Rum och Kök sa...

Så bra det blev. Jättefin farge du valt.

Håper du har en fin helg i solen!

Cathrine sa...

Nydelig nattbordet ble i ny drakt, elsker fargen..
Så koselig at du likte bildene mine og tusen takk for kommentaren:)
Jeg redigerer bildene i photoshop og leker meg mye med å trekke ut noen farger..noen ganger bruker jeg et helt simpelt filterprogram som heter pixlr omatic.
Linsen min er en sigma dc 17-70 mm, den er helt fantastisk og fungerer til alle slags motiver.
Ha en fantastisk fin helg:)
klem Cathrine

Silje/whippetliv sa...

Så utrolig fin den ble : )) herlig mintfarge!

Dere har det i det hele tatt utrolig fint altså : )) Moro å følge med! Spent på å se kjøkkenveggen jeg da ; ) Liker steinen så godt!

Var dessuten gøy å scrolle nedover og oppdage at du også er fascinert over kjøkkenet (ja, i det hele tatt hjemmet) til Meryl i It's complicated. Jeg har sett filmen to ganger, og hver gang har jeg sett mer interiør enn handling ; ) hihi. Utrolig flott! Bare tenk å ha den hagen da...? ALT! Herlig inspirasjon : ))

Og jeg må forresten si, fyyy så heldige dere er som skal i to bryllup i utlandet i sommer! Blir nok noen helt fantastiske opplevelser : ))

Håper kvelden deres er fin : )

Klem fra Silje.

Tante Titti sa...

Hei, snubla over blogen din - og her var det mye jeg likte!!
Nydelig farge på nattbordene dine!!!
Legger meg til som følger, og ønsker deg en fortsatt trivelig helg!
Titti-klæmm!!

ELLEMELL sa...

herlig farge!

nyt søndagen!
klem ellemell

Marita sin hverdag sa...

Har snikt litt på bloggen din en stund, og du har så mye fint:) Likte godt nattbordet, og ikke minst fargen:) Du er kjempe kreativ.

Marita