mandag 13. januar 2014

God mandag

Hurra for mandag!
Det er solskinnsvêr i Bergen, då blir det god stemning:)
Her i huset har vi vore uten TV og Internett i 5 dagar (!)
Og med kun edge nettverk på mobilen, så blei det faktisk fryktelig kjedelig etterkvart. 

Men eg har brukt tida (ja, det var mykje tid til overs) blant anna til å sortere bilder. 
Eg har visst rukke å gifte meg, kjøpt nytt hus, pussa opp og ikkje minst fått ein nydelig gut dei siste åra. 
Så det var ein del å sortera i:)



I tillegg så oppdaga eg fleire store kassar i boden. 
Dei innholdt DVDar - i store banar. 
Eg hadde nesten gløymt dei.
Men vi tørka støv av DVD/VHS(jadda:)-spelaren og trykte på play.
Eg har sett fleire episodar av Downton Abbey, fabelaktig serie. 

Sjølv om det er godt å være online igjen, så var det ein liten tankevekkar kor mykje tid ein bruker på slikt. 

Ønsker deg ei strålande veke!

7 kommentarer:

Christina Mari sa...

Flott bilde! Ja,helt sant. Vi bruker nok altfor mye tid til internett. Men det skal sies,det er ganske kos å sette seg ned på kvelden for og titte innom.
Ha en fin kveld.
Klem Christina

Fabelaktig sa...

Åh så koselig å være ute tv og internett. Hva man plutselig får tid til *ler*

Takk for koselig kommentar, søta!
Vi nyter livet, for plutselig en dag er vi småbarnsforeldre slik som dere og da er det ikke bare oss å ta hensyn til lengre *ler*

klemklem

spesiellinor sa...

Det er hardt å være uten internett, hehe :)
Men hvis dere har fint vær er det jo ikke så farlig! Det er når jeg hører sånt jeg savner Bergen! Her i Oslo er det snø og kaldt!

Pink lady sa...

Oi, så mange dager uten tv og nett. Det tror jeg ville vært hardt! ha ha

Så deilig det må være å ha fått oversikten på bildene. Det er dessverre flere år siden jeg mistet kontrollen... Og det oppleves som mer og mer uoverkommelig å komme ovenpå igjen....

Ønsker deg en fin uke videre!

Klem

Unknown sa...

Jepp, det er når internet er borte at man merker hvor mye man bruker det:) Deilig med en "pause" til og få gjort andre ting:))

Ha en fin fin dag ♥

vitadrömmarobusigabarn sa...

Önskar dig en fin dag
Kram Tina!!!!

Vibeke / Mammas Hus sa...

Det er utrolig hvor mye tid man bruker på dette internettet :P


Jeg har også mål om å fikse bilder, når det skal være klart tør jeg ikke si noe om. :P