lørdag 21. januar 2012

ahh.. Lørdag formiddag

Forutan den høgt elska fredag ettermiddag/kveld, 
så er lørdag formiddag ein favoritt.

Eg føler eg har så masse tid til å gjera alt eg skal, 
I dag er det til og med sol i Bergen - altså dagslys!
Det skal nytast, med maling.... hehe:)


Lørdag er også fast "nye-sengekler-dag". 
Fruehus-mannen fekk nye til jul - og dei skal prøvast. 


Må berre tipse om eit kupp på IKEA. 
Eg kjøpte nemlig denne lampen til 49,- (!)
Kanskje den skal få ein ny farge og skjerm ein dag, 
men foreløpig så skal den gje eit litt koseligare lys enn den arbeidslampen vi har i stova;)

I kveld begynner endelig Grand Prix - ja eg digger det!
Eg har ingen forhandsfavorittar, så det blir spennande. 

Har til og med kjøpt fyrstikker, 
då blir det koselig stemning ja:)

Ha ein lys og fin lørdagsformiddag!

12 kommentarer:

Unknown sa...

Nydelig soverom. Fargen på fondveggen var knallfin!! Er den malt!!
Nydelig lampe - for ett kupp!!!! Fikk lyst på men ikea er ett par timer unna :-P

Nyt helgen ;o)))

Klemmer Elisabeth

Frøken Loppe sa...

Hei på deg på ein laurdags føremiddag :o)
Einig med deg, laurdag føremiddag har så mange moglegheiter i seg... alt ein skal få tid til, alt ein har lyst å få gjort er mogleg...
Herleg kupp på Ikea!!
Ynskjer deg ein super lørdag, lykke til med malinga og kos deg i kveld!
klem

lillpastill sa...

Så koselige bilder!

GOD HELG
Klemmer og smil fra meg

Livy sa...

God formiddag!
Ja, lørdagsformiddager er HERLIGE!! Nydelige bilder du viser! Ønsker deg en super kveld med grand prix! Klem fra Livy

Sommerlyst sa...

Lekkert soverom!! Og den lampen var jo kjempekul!

God lørdag videre..og iflh FB ser det jo ut til at malingen går som en lek!

Klem

Fine Friminutt sa...

Nydelig soverom! Lørdager er best ja! Ha en fin lørdagskveld:-) Hilsen fra Elin

ELLEMELL sa...

lørdagsformiddag er en bra dag ja!
fin start på helgen med og svoe lenge....:)
har funnet meg et maleprosjekt jeg og!Endelig for min del:)

ha en super kveld!
klem ellemell

mormormonashjørne sa...

Må innom Ikea til uken å se om de har flere lamper igjen. Den hadde passet veldig godt her i stua mi.

Vil også tipse deg om en giveaway med fine premier på bloggen
http://corallpurebeauty.blogspot.com

Fine Friminutt sa...

Tusen takk for koselig kommentar hos meg også:-). Følger deg videre! Klem fra Elin

24 sa...

Lekkert soverom :) herlige duse farger.

henriette

Meine Dinge Franka sa...

Wonderful warm colors!
Wonderful cushions!
Wonderful and hygelig bed!

♥ Franka

sa...

Så fine bilder! Deilig med litt dagslys :) Den lampen var jo litt av ett kupp! Takk for tipset :) Krysser fingrene for mer dagslys fremover, og mer bloggelyst til meg :D