fredag 7. oktober 2011

Lenestol dilemma

Eg boblar over av ideear om dagen. Sjølvsagt til det nye huset:)
Får nesten ikkje sove ein gong.
Av og til deler eg desse ideeane med mannen min, han har som regel ikkje så mange kommentarer. 
Men då eg kom lykkelig heim frå interiørmessa med bilde av drømmestolen min, hadde han imidlertid ein kommentar. Han hadde nemleg funne ein stol som han ville ha. 

Det var ein liten mismatch for å sei da sånn. 
Min drømme stol

Min kjære sin drømme stol

Meg: "Hello Michelin man"
Han: "Men det er jo med kjøleskap, heilt genialt!"

Hmm, trur kanskje den skal få æresplassen på gutterommet:)

Stabelen med esker og bossekker vekser stadig her hos oss.
No er det avslapping og popcorn resten av kvelden :D

GOD HELG!


2 kommentarer:

Pink lady sa...

Kjæresten min drømte også om en slik stygg stol som kjæresten din vil ha, dog uten kjøleskap! Men den kunne gjerne kjøpes billig på Jysk!! Her ble vårt kompromiss: http://pinkladyandthepolkadots.blogspot.com/2011/01/gostol.html

Lykke til! ;)

Sommerjenten sa...

Likte din drømmestol best :) Superfin! Er så glad i brunt. Kan tenke meg du gleder deg til å flytte i nytt hus. Da får man jo ikke sove om natten nei. Jeg driver også på slik, å tenke på alt mulig når jeg skal legge meg :)

Tusen takk for koselig kommentar hos meg! Jeg har kamera fra Sony. Har skrevet i et innlegg om hva slags linser jeg bruker: http://lillesommerjenten.blogspot.com/2011/08/nytt-nytt-nytt.html

Ønsker deg en fin søndag!

Klem Lene :)