mandag 2. juli 2012

Teglsteinsvegg

Håpar du har hatt ei fin helg, og ikkje minst ein kjekk vekestart!
Vi har vore på koselig og avslappande besøk hos svigers i helga. 

PS. eg kunne ikkje risikere konsekvensen av å fjerne pappen frå golvet, då tar det nemlig laaaang tid før den kjem fram igjen.
Forrige helg gjenopptok vi (det vil sei IT-sjefen) arbeidet med teglsteinsveggen på kjøkkenet. 
Det har ligge brakk i nokre månadar i mangel på motivasjon, men med gode unnskyldningar:)
Vi valgte altså å legge teglstein på brannmuren som går mellom stova og kjøkkenet. 
Dette for ikkje å ha ein heilt kvit etasje, men ein litt kul og karakteristisk kontrast. 


Teglsteinen er faktisk lagt som fliser, det er tynn "jukse"-teglstein. 
Sjølve steinen er vi vel nesten ferdig med, men no er det arbeidet med murpussen som tar tid. 
Vi bruker kvit mørtel som vi legg mellom steinen, ganske tidkrevande:)


Forrige helg var IT-sjefen supergodt i gang, men så gjekk vi tom for mørtel - etter stengetid på byggebutikken..
Men eg tenkte uansett å vise ein liten smakebit til dåke. 
Her i dette vesle hjørnet har eg veldig lyst på ei tralle av ein eller anna sort, har sett meg ut ei på IKEA. Men dei er jo utsolgt til stadighet:)


Eit dilemma er om vi (som vi opprinnelig tenkte) skal legge litt ekstra mørtel på veggen. 
Altså slik at ikkje teglsteinsmønsteret blir så tydelig og raudfargen er litt dempa. 
Vi har forsøkt det såvidt her, som du ser på bildet.. 
Blir nok vanskelig å bestemme seg før det er ferdig - men kva trur du?

Ha ein strålande mandagskveld!

Her i huset skal eg pleie ein sjuk IT-sjef med Cola og ostepop, 
så blir det Dallas seinare i kveld - blir morsomt å sjå det igjen:)



8 kommentarer:

Godt Isolert ♥ Victoria sa...

Dette kommer jo til å bli stilig! :)
Lykke til med valget om å legge ekstra mørtel på eller ikke. Jeg klarte ikke å bestemme meg. :)

KLEM

Sommerjenten sa...

Dette ser jo bare superfint ut! Så genialt å bruke "jukse" stein :) En fin kontrast ja, helt enig :)

Ønsker deg en fin uke!

Klem Lene

Unknown sa...

Kjempefint!!
Jeg tror jeg likte best når det var litt mørtel dratt over stiene:)

Dallas ja, haha, er det muuuulig sa vi i kor her heime når vi så at det skulle begynne igjen, hihi:)

Fabelaktig sa...

Så fint med teglstein :)

Finfin tirsdag,
her hos meg skinner solen!
klem

Frøken Loppe sa...

Hei på deg!
Herleg konstrast til det kvite!
Eg er veldig glad i teglstein også, syns det gir ein fin og varm sjarm!!

Litt usikker ang den ekstra mørtelen... såg litt "utviska" ut på ein måte, vertfall på bilde... Vært fint med litt mindre mørtel, kanskje?!? men ikkje dum ide, fint at det ser litt "gamalt" ut, om du skjønner :o)

Lykke til vidare og god betring til den sjuke!

klem ib

Jill i Fyra Rum och Kök sa...

Så bra det blir!
Vanskelig detta med mørtel och mengde. Det är väl bäst att ni prøver er fram och ser vad ni liker bäst? :-)

Ha en fortsatt fin uke!

ELLEMELL sa...

blir superbra! dere er flinke!

jeg tror jeg likte best når det var dratt litt utover :)
spennende og se hva dere vil:)
klem ellemell

Anonym sa...

Hei hå:)

Blir kjempe fint jo:)
Eg likte best teglstein utan mørtel på, blir ein større kontrast til den kvita stovo di då. Ellers gler eg meg til å koma på besøk snart:)

Marit.