lørdag 14. juli 2012

Romantisk dessert

God morgon! (eller formiddag). 
Foreløpig ein strålande lørdag her i byn. 

Sove lenge, men ikkje for lenge
Vaska sengeklær og hengt ut (håper det ikkje begynner å regne)
Spist ein lang frukost og lest aviser
Lagt ein romantisk dessert til mannen min. 


Desserten etter frukost i dag var enkelt og greit moreller
No høyres det sikkert ut som vi alltid har dessert til frukost, 
det har vi altså ikkje - dette må være fyrste gong!
Dette fine fatet fekk eg av snille mammo mi på festivalen forrige helg. 
Liker det kjempe godt, og det var enkelt og forme eit hjarte og gje til mannen min i dag. 


Resten av lørdagen blir arbeidssom, trur eg! Med mindre det skinn opp då. 
IT-sjefen skal jobbe med muren, og eg skal ein tur på Lagunen. 
Fin arbeidsfordeling spør du meg:)


Eg skal altså i eit oppussingsærend, vi skal nemlig male golvet på hobbyrommet. 
Litt farlig og sei det her på bloggen, kanskje dåke forventer resultater i løpet av helga??
Eg håpar å vise det om ikkje så alt for lenge, men fyrst må eg rydde ut alle eskene som står der. 

Nokon som har tips om maling av golv så tar eg gjerne imot:)

Tusen takk for alle dei kjekke kommentarane og tipsa eg får hos dåke! 
Det er utrulig gøy og motiverande - eg gler meg til ein solid og etterlengta bloggrunde i kveld.

Håpar du får ein flott sommardag - vi er jo midt i juli!


8 kommentarer:

Anonym sa...

Så herlige bilder av de herligeste moreller,de er jo så gode:)så kjekkt å følge med på oppussinga inne hos deg,lurer på om me får opp motet til å male gulva våre nå etter at vi kom heim idag?:)
Fine kveld til deg!
Klem fra Lillian:)

ELLEMELL sa...

det fatet var kjempefint!
morellhjertet likeså:)

Håper dere får tips om gulvmaling, jeg har aldri malt gulv, men har hørt at det blir veldig bra, og man nesten kan male hva som helst slags gulv!

Her er det litt ferieblogging fra innerst i kroken i stua...der fikk jeg litt nettdekning fra naboen :P
klem ellemell

Lottemora sa...

Så koselig med nye følgere :-) Ja, jeg er litt imponert over at jeg ble med på fjelltur selv også...

Ha en fin kveld

Klem
Lottemora

Cathrine sa...

nydelige bilder:)
elsker kjøkkenet deres!
litt hverdagsromantikk er viktig<3
ha en herlig ny uke.
klem Cathrine

Unknown sa...

Nydelig kjøkken du ha! stillig detaljer ♥

Sommerklem,
Vicky

deconordic sa...

Veldig fint fat, og søtt med moreller i hjerteform. På torsdag reiser jeg til Rosendal med en venninne for å gå fjellturer og besøke Baroniet. Gleder meg!

Klem

mimmi-leone sa...

Herlige sommerbilder!

Ønsker deg en fin helg.

Livy sa...

Heisann!
Håper alt står bra til☺ Ønsker deg en fin helg! Klem fra Livy