lørdag 15. september 2012

1 år - igjen

Då var det dags for nok eit årsjubileum!
Bloggen min er nemleg 1 år i dag - hipp hipp hurraa. 


For eit år det har vore - eg er utrulig glad for at eg vågde å kasta meg ut i denne verden. 

Det er jo på mange måtar ein merkelig hobby, men det har så mange positive sider ved seg. 
Her kan du lese mitt fyrste innlegg:)



For eksempel så har eg møtt så masse kjekke folk som eg aldri hadde møtt hadde det ikkje vore for Fruehuset. 
Så gøy å treffe andre som er like opptatt av interiør og slikt:)
Eg har vore så heldig at eg har blitt kjent med knallkjekke jenter,
 som eg kjem til å ha kontakt med lenge. 




Det som har vore den største overraskelsen ved blogginga er at så mange likar den!
I utgangspunktet var bloggen tenkt som dokumentasjon av oppussing av hus, 
samt ein måte og fortjele familie og vener om kva vi driv med.  
Utrulig inspirerande at så mange av dåke tar dåke tid til å skrive kommentarar,
 og ikkje minst legge dåke til som følgere. Utan dåke hadde ikkje blogginga vore det samme. 




I dag visar eg nokre av dei ulike headerane eg har hatt det siste året. 
Dei har endra seg noko, men ikkje radikalt trur eg. 




Dette innlegget passar jo strålande med Fabelaktige Maia sin utfordring "din header". 

Dette er headeren er har i dag, og den er laga i Paint - jadda, veldig avansert:)
Eg tok eit bilete, krympa det i paint. Fonten har eg funne på internett og det er screenshot. 
Kunne veldig gjerne tenkt meg å jobba litt med utforminga og design på bloggen i året som kjem. 
Det er mange tips å hente hos Maia iallfall. 

No må eg komma med ned til byn - trakka litt rundt med venninner og litt god lunsj. Topp laurdag!
 Seinare i kveld fylgjer ein festlig middag med gode naboar. 

Tusen takk til alle dåke som følger bloggen min, uansett om de legg igjen kommentarar eller ikkje. 

GOD HELG:)

8 kommentarer:

Brunt sukker sa...

GRATULERER SÅ GØY!
BLOGGRN DIN ER SÅÅÅ KJEKKE Å FØLLA MED PÅ !
SOPER HELG TIL FLINKE DEG !
KLEM FRA ELI:))

Anonym sa...

Gratulere med 1 år i bloggverden,det er alltid så kjekkt å titte innom bloggen din og sjå bilder og lese det du skriver:))
Så herlig at du skriver dåke,eg har lagt meg på dere sjølv om eg aldri seier dere når eg snakkar men dåke sån som du:)
Ein fin lørdagskveld til deg!
Klem fra Lillian

Ingrid Louise sa...

Gratulerer med 1 års dag!!
Vittig,for bloggen min er også 1 år...akkurat i dag faktisk!! Hipp Hurra for oss da!!
Good lørdag til deg,klm ingrid l

Unknown sa...

Gratulerer med 1 år!!
Her er og bloggen blitt en kjær hobby:) Og det er herlig med alle de fine man har blitt kjent med, både på blogg og i real life:))

Lykke til med neste året og, jeg følger med ♥

Duse Pasteller sa...

GRATTIS!!!:)
Kjekt å ha deg her;)
Vi ses vel på messa?
klem

Huldra sa...

Gratulerer med årsdagen! Moro å se alle headere du har hatt gjennom året, og den du har landet på i dag. Nydelig etasjefat. :)

Unknown sa...

Gratulerer! Liker veldig godt headingen du har i dag. Lykke til videre. Flott blogg du har. D

Pernille Ulrikke sa...

Grattis med 1-år ! :)