søndag 30. september 2012

Messemoro

Vel blåst Interiør -og boligmessa i Bergen!
I går var ein super dag med masse messemoro:)


Vi byrja dagen med bloggfrukost i regi av Fru Fly
Her møttes masse interiørgale bloggere, fulle av forventningar.

Colonialen (min favoritt) serverte nyydelig frukost, 
og Godt Brød serverte ein fantastisk brownie med kvite sjokoladebitar inni - heaven!


I tillegg til det var det danseshow, diskusjonar, give aways og ein fantastisk goodiebag. 
I goodiebagen var desse flotte tinga, blant anna

telysestake frå Wik og Walsøe
ein liten espressokopp frå Lille Rips
Skåler frå Kremmerhuset
Myntsamler frå Georg Jensen
Knekkebrød frå Godt Brød
Olivenprodukter frå Olivers
Elle Decoration

Messa i seg sjølv stod verkelig til forventingane mine. 
Den var variert og veldig lekker. 
Eg har samla eit knippe bilder av mine favorittar, her frå IKEA sin stand. 


Butikken Lille Rips, hadde også ein utrulig fin stand - likte så godt dei grønne elementene hos dei.


Masse vakre Happy Lights hos Kanel. 


Fiiiiine, flotte draumesenga! Denne vakre Killi senga håpar eg skal bli vår ein gong, frå Mitt Rom. 

Nokre detaljar frå Sigdal sin stand, ein av mine absolutte favorittar - nydelig stand.


Rosendal Turisthotell hadde også ein flott stand. 
Dei klarte å gjenskapa den gode stemningen ein får når ein er gjest der.


Hos Riviera Maison var jula komt! Hurra - masse fine ting. 
Eg kjøpte blant anna med meg ei sånn stjerne som ein kan ha lys og pynt i, som på fyrste bildet.
Nokre andre godbitar blei òg med meg heim, men dei må nesten komma i eige innlegg.

Messa er altså over for denne gong - gler meg til neste år:)

Tusen takk for alle dei kjekke og koselige kommentarane eg fekk på forrige innlegg. 
Det er jo alltid litt spennande å fortelja slikt i offentligheten, men det er det jo for alle. 

Ønsker deg ein fin søndagskveld, 
eg skal kose med meg min favorittserie Downton Abbey:)

17 kommentarer:

Unknown sa...

Kjempefine bilder!! Ser ut som det har vært en kjempebra messe:)

Ha en fin uke:)

Klem Linda

Pink lady sa...

Tusen takk for en fin dag i går!
Nydelige bilder:)

Håper vi sees snart igjen :)

Klem

Bondekåna sa...

Nydelige bilder fra messen!
Takk for en fin dag i går!
Var koselig å treffe deg :)

Etter en lang reise hjem, var det godt å slenge beina på bordet nå!

Fortsatt fin søndagskveld til deg :)

VeroNot sa...

Moro med messe ja! Ha en finfin kveld!

Jill i Fyra Rum och Kök sa...

Hi Hi. Zappade förbi Downtown Abby och tänkte på dig. :-)

Så härligt bilder du tagit. Och visst fanns det mye fint.

Tack för igår!

Anonym sa...

Nydelige bilder fra messa,du er heldig som fekk vært der,eg må garantert til neste år:)
Ei fin ny veke til deg!
Klem fra Lillian

Brunt sukker sa...

TAKK FOR TITTEN!
GØY FOR MRG SOM IKKJE VAR DER!
KLEM FRA ELI:)

lillpastill sa...

Nydelige bilder! Tusen takk for en fatastisk helg. :)
Gleder meg allerede til neste gang vi skal samles, og det er heldigvis ikke så lenge til!

Fin fin ukestart til deg
Klemmer og smil fra meg

Lottemora sa...

Knallfine bilder du har tatt :-)

Lottemora

Myke minutter sa...

Åååå jeg skulle bare vært der!! I hjembyen min Bergen ♡ Bare en sånn detalj som å få de fantastiske browniesene fra Godt Brød, sukk. Oh well, bedre lykke for meg neste år :) Ha en finfin oktobermandag! Klemmer

prinsesselinn sa...

Kjempefine bilder i ett flott inlegg.
Ha en deilig mandag videre;)

Klem LinnTherese

ingridsboble sa...

Der skulle jeg gjerne ha vært! Godt du deler litt av inspirasjonen her :)

Så koselig at du vil følge bloggen min videre - nå ble jeg glad!

Ha en flott ny uke :)

Ingrid

Unknown sa...

Kjempe fine bilder Frue ♥ Det var så koselig å se deg og den fine magen din ♥ Du er en vakre gravid mamma ♥

Klem,
Vicky

Elin B sa...

Kjekt å lesa og sjå bilder :) Ha ein fine mandagskveld :)
Klem Elin :)

Linn sa...

Å så gøy:) skulle gjerne vert med på ei interiørmesse selv:):) gleder meg til og se hva du kjøpte:) klem fra Linn:)

Frøken Loppe sa...

Så spennande med messe i Bergen!!!
Skulle så gjerne vært der....
Men så kjekt å få sjå masse fine bilder du har tatt, hjelper litt på det, då :o) hi, hi

Så kjekt å høyre at de no skal få oppleve "det største i verda"!!
For det er virkelig det, INGENTING blir det samme etter du har sett inn i dei auga for første gang....

Gledar meg til å følgje deg vidare, med både baby og interiør innlegg :o)

store klemmer frå meg

Anonym sa...

Så mye vakkert!