fredag 28. september 2012

Det største i verda

Kva er det største i verda for deg?
For meg, for oss, er det det vi er så heldige å oppleve i disse dagar.
Vi ventar vårt fyrste barn :)

 
Det var ein heilt utrulig følelse når den blå streken på graviditetstesten dukka opp.
Det er jo på ingen måte ein sjølvfølgje, eg er så utrulig takknemlig!

Barnet vårt melder sin ankomst på årets mest sprudlande dag, nemlig nyttårsafta!
Det er jo litt morsomt å ha termin 31.desember. 
Dei fleste meinar at eg må prøve og halde igjen.
Men eg tenker han kjem når det passar han.
Ja, det er ein gut!
Stor stas :D


Dei siste månadane har vore har vore svært spennande og innhaldsrike.
Eg har stort sett vore i fin fin form, men det har gått litt utover blogginga. 

I morgon skal eg kose meg på bolig – og interiørmessa, 
og fann ut at det blei litt vanskelig å skjule den store magen.

Har tenkt litt fram og tilbake om eg skulle sei noko her på bloggen.
Men kom fram til at det syns det var merkelig og ikkje skrive om det som opptar meg stort sett heile tida.
No skal ikkje dette bli ein mammablogg, men han kjem nok til å sette sitt preg på interiøret også.
Dessutan så må vi jo innreie babyrom – hurra!


Livet er med andre ord veldig godt om dagen, då gjeld det å nyte tida.
Eg har ingen illusjonar om at det kjem til å bli berre enkelt
– men eg trur vi har mykje å sjå fram til!

Bileta eg visar i dag er ei nydelig rangle frå ei glad tante, 
og herlige heimastrikka sokkar frå ei lykkelig farmor.

Så var vi her då – vi ventar vårt fyrste barn og står på terskelen til eit nytt liv!
Eg gler meg stort :))

Ønsker deg ei strålande helg – kanskje vi sjåast i morgon?

Helsing Marianne


18 kommentarer:

Anonym sa...

Å kjære søte deg,gratulerer så utruligt masse,så FATASTISK,og du måtte jo fortelle det her inne og så me andre kan ta del i gleden din:)
Lykke til med resten av tida og den datoen var jo veldig fin,hihi:)
God klem fra Lillian

ingridsboble sa...

Gratulerer :) Så spennende å vente på en liten person du skal følge ut i verden! Ha en flott helg og kos deg på messe :)
helgehilsen fra Ingrid

Duse Pasteller sa...

wow, for noen nyheter!!
Gratulerer så mye!!!:D
Gleder meg til å se deg og magen i morgen;)
klem

ELLEMELL sa...

Kjære vennen!
Det visste jo jeg!
gratulerer igjen:)
jeg gleder meg med deg!:)
håper vi sees snart, imorgen reiser jeg:)

klem ellemell

Vibeke / Mammas Hus sa...

Gratulerer så masse! :D Jeg venter ei jente 6. desember. ♥

God helg - kos deg på messe!!

Cathrine sa...

HURRA!!! tenkte jeg det ikke:)
så utrolig stas!!! Gratulerer så mye!
Du har termin akkurat en mnd før meg:)
håper formen er bra og at du koser deg massemasse!
store klemmer fra CAthrine

Ingrid Louise sa...

Gratulerer!!
Så kjekt med en liten guttebass!!
Lykke til videre frem til nyttårsaften...og med barneroms-prosjekt!! ;-)
Herlig helg til deg,klm ingrid l

Unknown sa...

HERLIG ♥ Gratulerer så masse, for en herlig tid dere har foran dere:))

KOS deg på messen!!

Ragnhild S sa...

Veldig kjekt å møtes på bloggfrokosten:) Har lagt meg til som følger hos deg! Kjempefin blogg, gleder meg til å følge deg videre:)

Klem

IngebjørgØ sa...

Gratulera så mykje:-)Stor stas!

EKTE INTERIØR sa...

Stort grattis og en stor klem fra meg! Ja, du har mye å glede deg til fremover. :)

Fruehuset sa...

Hei IngebjørgØ - tusen takk for gratulasjonar, ja dette er stas:)

lillpastill sa...

HURRA!! Gratulerer så mye, dette visste jeg ikke (oki da, så gjorde jeg jo det)

Du var så fin i helgen, magen kledde du virkelig godt :)
Også så koooooselig med en liten sjarmør ♥

Myke minutter sa...

Grattis, du kan glede deg til det største i verden ja! ♡ Og vet du hva, desembergutter er nok de beste, vår er født 17. desember ;) Jeg hadde termin i romjulen, men siden det ble planlagt keisersnitt så visste jeg at han helt sikkert ville være ute før jul :) Kos deg videre med "rugingen", jeg syntes det var en magisk tid i seg selv, på tross av dårlig fysisk form. Klemmer

Elin B sa...

Dette visste me,er veldig gla på dine vegne Marianne! :) ÒG Øystein sine:) Stor stas <3 Gler oss ilag med dåke :) Klem Elin :)

linnørtenånå sa...

Gratulerer så masse. Så utrolig trivelig.. :D

Villa Sukkertoppen sa...

Gratulerer så masse!!
Du kan bare glede deg - det er det største og beste i verden <3
Pass på å nyt hver dag, for det går så fort :))
Gleder meg til å følge deg videre på ferden... Innredning av barnerom er så kos <3

Klem fra Silje

Datt sa...

Gratulerer så mye!! :D Og du har så rett, det er ikke en selvfølge, selv venter jeg mitt lille prøverørsmirakel 5. februar! :) Morsomt å følge noen som ligger litt likt, jeg slenger meg på som følger her jeg! :)