torsdag 13. september 2012

Brudeslør

.. i grått og vått haustvêr. 
Det gjeld å holde på sommaren så lenge vi kan. 


Derfor fekk herlig brudeslør vera med meg ein frå blomabutikken i dag. 
Den har eit veldig passande navn, den veg nesten ingenting - er sart og vakkert. 



I stova har nokre av HM Home sine haustnyheter fått plass i sofaen. 
Dei grå teppa er skikkelig mjuke og gode, eg er veldig fornøyd. 


I dag har vi skrudd på varmepumpa for fyrste gong etter sommaren. 
Ja - den skal vel stå på til mai den då.
Mannen går nå med shorts inne heile året uansett:) 


Litt lyng og anna snacks fekk også plass i posen frå Mester Grønn i dag. 
Forresten så må eg berre sei at eg syns Mester Grønn er ein utrulig fin blomabutikk. 
Dei er superflinke og følge trender, har ryddige og delikate butikkar.

Eg får hiva meg over grytene, i dag står indisk på menyen hos oss. 

Ønskar deg ein strålande torsdag:)

8 kommentarer:

Anonym sa...

Så nydeligt med brudeslør,synest alltid at det er så dekorativt og eg er så enig med deg om Mestergrønnt,alltid fine blomster og varierte ting og tang,titter alltid innom der når eg går forbi:)
Så kjempefint du har det i stova di:)
Ein flott kveld til deg!

Klem fra
lillian

Unknown sa...

Hei:) Så fin stue du har! Og kjempefin blogg. Deg vil jeg gjerne følge, har lagt meg til bloggen min. Kom gjerne til meg også;) Brudeslør er fantastisk fint! klem lille meg

ELLEMELL sa...

Så fint emd brudeslør:)
og fine tepper.... gleder meg til jeg skal kjøpe interiør, og ikke bare sånne kjedelig oppussingsting!!!

Håper vi får til et treff i neste uke:) Mandag eller torsdag er fine dager for meg:)
klem ellemell

Unknown sa...

Nydelig med brudeslør ♥
Og jeg DIGGER bordet ditt!!
Deilig med litt høstnytt i sofa'n og, her var det fyr i peisen i går:))

Ha en fin dag!

Silje Marie_OtheliesHjem sa...

Hei på deg;)
Så koselig blogg!
Enig med deg, MesterGrønn har utrolig mye fint!!
Ha en herlig helg;)

Linn sa...

Heihei:) Så flott blomster, skjør og vakker:) Skjønner godt at du likte den ja;)
Jeg er ny her hos deg, men la meg til som følger her hos deg:):)
Stor helga klem til deg;)

Cathrine sa...

så vakre bilder du viser...fikk lyst til å krype opp i sofaen med puter og pledd:)
Helt enig med deg, mester grønn er i en helt egen klasse føler jeg!
Ha en super helg:)
klem Cathrine

Pernille Ulrikke sa...

Fine bilder som du deler! Virkelig lekkert bord, og det gjorde seg med den sarte brudeslør-bukketten oppå :-)