torsdag 26. januar 2012

Ein naturleg draum

La meg presentere det andre møbelet vi kjøpte denne veka. 
Denne kjøpmannsdisken såg eg for fyrste gong for over eit år sidan.

 
Og etter det har eg titt og ofte vore inne på Living å kikka på den. 
Drøymt om å ha (plass til) den i heimen vår. 
Eg har syns prisen har vore litt vel stiv, 
men no var den på salg så då slo vi til. 



Den er laga av resirkulert materiale, 
så fargen varierer litt. 
Det blir spennande å sjå kva vi frå... hehe!


Den som ventar på noko godt ventar ikkje forgjeves, 
denne gobiten kjem nemleg ikkje før i april. 
Men april er min favorittmånad så det passer fint. 
Då sluttar eg å vera i dei glade 20-åra, 
og dette blir ein fin presang. 

I dag har eg knerta pappesker..
Det var og noko og gjere på ein torsdagskveld, 
men det openbara seg plutselig eit lite dansegolv i stova

Så i kveld blir det vals med mannen, 
eller eventuelt sofa og Criminal Minds:)

GOD KVELD:)


9 kommentarer:

ELLEMELL sa...

ja den er så kjempefin!
har sett på den mang en gang! men den er stor da, krever sin plass:) blir flott og se den i miljø:)

ha en fin dansekveld:) hehe!
klem ellemell

Fine Friminutt sa...

Å så fin! Gøy å få noe man har ønsket seg lenge:)

Godt Isolert ♥ Victoria sa...

Moro med noe man har ønsket seg lenge - grattis, den var kjempefin!

Pink lady sa...

Hei søte!

Takk for alltid like fine ord!

Ja, den kommoden er kjempefin! Det blir nok bra i april! ;)

Om du vil sikre deg en slik matte kan du kanskje rekke å få den på salg? Da jeg var der i forrige uke solgte de i alle fall ut en del av dem på halv pris, skulle visst få inn noen med nytt mønster.

God natt til deg! ;)

Klem Pink lady

Anette sa...

Åh, den var skikkelig fin :))

Karina Kusokk sa...

Den disken er så fin! :-D Har hatt lyst på den selv lenge, men har ikke plass til den i det hele tatt. Så det blir med drømmen, hehe!

Myke minutter sa...

Flotte møbler dere har bestilt! Jeg "sikler" på noen spisestuestoler fra Living, skal/skal ikke... :) Ellers takk for fine ord i bloggen min, setter jeg alltid pris på :) Ha en herlig helg! Klemmer fra en vestlending på Østlandet

Unknown sa...

DEN er knallfin!!
Og vitrineskapet dere har bestilit ønsker jeg meg masse og:) Det er lekkert, rett og slett ♥

Ha en fin fredag!

Just a Little Vintage sa...

GRATTIS med nydelig vitrineskap og lekker skjenk=)!!!! Jeg har sikklet på disse selv leeeeenge;)!

Ha en herlig helg og kos deg masse!!
Klemmer!