tirsdag 10. januar 2012

Kjøkkendetaljer


Foto Sköna Hem

Eg har kjøpt 3 fine stoler på finn.no som lignar veldig på dei på dette bilete.
Tenkte egentlig å male dei kvite, men eg blei usikker når eg såg dette.
Kanskje det hadde vore fint å beholde dei i tre, pusse dei litt og skifte stoff.
Kva trur du?


Foto Sköna Hem

Lampe over kjøkenbordet har eg også begynt å tenke på,
Likar denne lampa kjempe godt,
trur det kan bli ein fin kontrast med ein stofflampe
til bordplata på kjøkenet som er av ganske grovt treverk.

Ha ein strålande tirsdag!

5 kommentarer:

Fabelaktig sa...

Så herlig inspirasjon :)

Du kan jo prøve uten maling først også se hva du trives best med...

♥fineste tirsdag.
klemklem

Familien i Fjellborg sa...

Flotte inspirasjonsbilder

ønsker deg en flott tirsdag
klem anita s

Annfrid sa...

Flotte bilder, jeg skjønner dilemmaet ditt. Hadde vært for et år siden hadde jeg malt de hvite, men nå er jeg litt usikker. Enig med deg i at den lampen er fin.
Lykke til med valgene:-)

Klem Annfrid

Karina Kusokk sa...

Kanskje best å først prøve uten maling på stolene, også evt male de senere, siden det er litt enklere å male enn å fjerne maling, hehe!

Lampen var kjempefin! Jeg gleder meg til å se hvordan det blir hos dere når dere er ferdig!

Silje/whippetliv sa...

Superfine inspirasjonsbilder du viser frem! :D

Heldig du som har funnet så fine stoler, men jeg må også påpeke hvor fin en slagbenken som står i bakgrunnen er! : )) Herlig!