søndag 8. januar 2012

Garderobe - før og etter

Hurra:)
60-talls garderoben vår er no blitt
ein moderne 2000-talls garderobe. 

Slik såg den ut før som du kanskje hugsar.
Det som er genialt med 60-talls garderobe,
er at den er inne i veggen. 
Men dessverre var den ganske upraktisk.



No har vi sett inn ein innebygd IKEA-garderobe.
Sjå kor flott - eg super fornøyd:)



Vi har montert på kule sommarfuglknottar, 
så blir den litt meir vår og litt mindre IKEA:)


Min kjære mann har montert knottane..
Kanskje det var eit eksperiment for å sjekke
om eg er så opptatt av detaljer som eg seier?

Ja - det er eg:)
Men spør du meg igjen om to år 
så står dei nok slik endå!

Ellers i Fruehuset så klargjer vi til maling av vegger, 
monterer knottar på kjøkenet og impregnerer sofaen. 
Straks kjem snille familiemedlemmer og hjelper oss med flislegginga. 

Hei så lenge:)


7 kommentarer:

Just a Little Vintage sa...

Hei og hopp=)!
Så flott det ble!!! Er så deilig når prosjekter blir ferdig og ting faller på plass=). Og kjøkkenet ser kjempe flott ut!!

Tusen takk for gode ord hos meg=). Gleder meg til å følge deg og bloggen din videre=)!

Happy søndag!
Klemmer!

Fru Belima sa...

Delikat og flott! deilig med nye garderober....fine bilder. hilsen mariann

Godt Isolert ♥ Victoria sa...

Kjempefint! :)

Karina Kusokk sa...

Så fint det ble! :-D
Elsker knottene!

Marianne på landet sa...

Lekkert garderobeskap! Absolutt skap en blir fristet til å titte inni ;)
Det geniale med IKEA (utenom pris) er at det er lett å med små detaljer sette litt personlig preg på det..
Digger kjøkkenet ditt! Ser vi har ganske lik smak både i kjøkken og flis ;)
Lykke til videre med oppussing.
Er selv igang igjen etter noen måneder pause... rart hvor fort en glemmer hvordan det er å bo i fullstendig kaos..

Klem

Fabelaktig sa...

Det ble skikkelig stilig! LOVE IT!

Ønsker deg en fabelaktig start på uken.
Her har nakken min låst seg igjen, så jeg må nok til legen imorgen og høre hva han sier.

Smil og klem

deconordic sa...

Superlekkert ble det! Flotte stoler over også, hørest tøft ut å la treverket synes :)