mandag 23. januar 2012

Eit fabelaktig vitrineskap

Hurra:))
I dag har vi bestilt to stk møbler til huset.
Eg skal no vise deg det eine. 


Det er dette vakre vitrineskapet frå Living. 
Eg har tråla alle tenkelige butikkar
etter det perfekte skapet. 

Syns dette var nydelig, klassisk men likevel litt unikt med skyvedørene. 
I tillegg var det 164 cm langt, og vi har ein vegg på 164 cm som skal nyttast:)


Det blir ikkje levert før i midten av februar,
så då har eg god tid til å tenke på kva eg skal ha inni.

Det andre møbelet kjem det bilder av litt seinare. 

Hipp hipp, endelig mandag ja!
I tillegg har vi hatt ein bedre middag på IKEA, hehe:)



12 kommentarer:

På landet sa...

Grattis :) Lekkert skap :)

Pink lady sa...

Gratulerer!

Det skapet har en venninne av meg og samboeren også. Det er skikkelig fint og rommer en helt del. Og det utrolige er at de kjøpte det brukt på Finn!

Huset deres blir helt nydelig. Jeg gleder meg til å få se det live etterhvert! ;)

Klem til deg

KKvinneblogger sa...

Så deilig når man finner akkurat det møbelet som man har lett etter så lenge. Lekkert! :)

tonje boganes sa...

Nydelig vitrineskap! Inni der kan du ha mye fint!

Ønsker deg en god kveld
KLem

Karina Kusokk sa...

Superfint skap! :-D
Middag på IKEA er jo en klassiker det, hehe!

Frøken Loppe sa...

Hei!
Det var ein veldig, veldig fint skap!!!
Virkele lekkert, og artig med skyvedører, det har eg ikkje sett før :o)
Ja, dette på jo være det perfekte skapet :o)
Ha ei super veke!

Unknown sa...

Utrolig lekkert! Gleder meg til å se den andre godbiten også;)

Ha en fin dag!
KLEM

Anonym sa...

Fabelaktig:) Kjekt å sjå kossen dåke får da itte kvart:) Klem Merete

Fabelaktig sa...

Veldig lekkert!

Fineste kvelden til deg, her er jeg nesten skutt etter en laang dag på jobb. Nå er det sofaen med vesle Nalamor.

klem

Anonym sa...

Kjeeeempefint! Ha en fin kveld!

Beate♥

Monica sa...

Hei på deg.
Nydelig skap!!! Virkelig noe å glede seg til ;))
Ønsker deg en riktig fin fin onsdag.
Klem, Monica

sa...

Ja, kjøleskapspoesi er en hyggelig start på dagen! :) Gratulerer med nytt skap! Det var veldig fint, kan ikke huske å ha sett det før, Men jeg er ikke så ofte innom Living. Uten bil er det ikke like fort gjort å komme seg ut av sentrum ;)

Gleder meg til å se bilder når du har fått skapet på plass med masse flotte ting i :D