lørdag 17. september 2011

New York, New York

Vi har egentlig nettopp komt heim frå bryllaupsreise i Amerika. (Det hørres så mykje meir eksotisk ut med Amerika enn USA:). Framover kjem det til å komma bilder frå turen her på bloggen. 

Hotellet vårt Library Hotel, utsikten fra rommet
Fyrste stopp var fabelaktige New York. Eg har aldri vore i der før, og hadde skyhøge (bokstavlig talt) forventningar. Som blodfan av Sex and the City, så hadde eg ein klar formening om korleis det ville vera. Og der var slik! Eller bedre. Det føltes som vi var i ein film. NY oppleves som "moderbyen", det er sikkert ikkje eit ord, men altså byen over alle byer. Ein smeltedigel og gigant, som har alt.


Vi var sjølvsagt litt slitne etter bryllaupet, men vi fekk med oss mange serverdigheter og hadde det utrulig fint i byen. 

Frihetsgudinna
New York City Library
Wall Street
Flatiron building
Rockefeller center
Central park
Bryant park
Times square
....bare gå gatelangs


I tillegg til dette så hadde eg tidlig bestemt meg for at eg ville på Potterybarn. Potterybarn er ei interiørkjede, som eg fyrst høyrde om i Friends. Anbefaler nettsidene deira for mykje inspirasjon:) Stilen er vel litt lik på Riviera Maison, men større utvalg og litt meir variasjon. 

 
Husker du denne trappa frå den fyrste Sex and the City filmen?


Butikken eg fant skuffa ikkje.
Eg syns denne senga var så enkelt og fint oppredd, så to putetrekk og ei pute derifrå blei med meg heim. Lampen på bildet under falt eg også heilt for... Men sidan NY var fyrste stopp så var det kanskje lurt å ikkje fylla opp kofferten med ein 5 kg tung lampe.



Her kjem eit lite bilderas, tydeligvis med mat i fokus:)

Amerikansk frukost anbefales!

Øystein måtte sjølvsagt sjå børsen på Wall street:)


Manhattan frå Brooklyn bridge



Til slutt; verdens BESTE brownie: Double choclatechip brownie på Starbucks:)
Skal uten tvil tilbake til denne vakre byen!


I dag er det lunsj med god vennine frå Rosendal, og vin og ost med gamle romkameratar frå studietida:)


Ha ein strålande lørdag!




3 kommentarer:

cecilie sa...

Så gøy!! :)Masse fine bilder !
glede meg til å følga bloggen din ! :)

Klem !

Fruehuset sa...

Tusen takk:):)
Så kjekt at du vil følga bloggen!

Ha ein kjempe fin dag:) klem

Randi sa...

Flotte bilder og kjekt å høyra korleis dåke har hatt da. Gleder meg til fortsettelsen