søndag 11. mars 2012

Dagen derpå

Gårsdagens middag var stor suksess. 
Kjempe god mat og kjekke folk:)
Det å lage maten sammen anbefales verkelig, koselig og mindre stress. 
 

I dag hadde vi mange planar om kva vi skulle få gjort, 
men av ein eller anna grunn så får vi liksom ikkje gjort noko:)


Utanfor vindauga regner det konstant og det er skikkelig grått.
Då er det fint og vera inne og ikkje gjera nokon ting. 


Her er ein liten smakebit på vårt nye vitrineskap som kom i hus denne veka. 
Det skal få litt innhald og pyntast litt før den skal få meir oppmerksomhet her. 

Tusen takk for alle dei fine kommentarane dåke tar dåke tid til å legge igjen her. 
Det er så kjekt og motiverande:)) No har eg jammen fått 60 følgere, stor stas!
 
Ha ein fin fin søndag!

10 kommentarer:

Fabelaktig sa...

Så herlig at det var kos igår ;)

Kose dere inne!

Fineste søndagen ønskes deg og dine!
Her har vi gjort unna skogstur og grunnet ett strøk på lister og sparklet taket- puh!
klemklem

Elin | Draumesidene sa...

No skal du ha 61 følgjarar? Eg viser aldri med bilde, men la meg altså til!

Tusen takk for fine ord hos meg!

Ha ei flott veke!

god klem,
e

Unknown sa...

Så bra at det ble suksess i går, det regnet jeg med:)
Koselig med innedager i shitvær, her har det vært strålende sol i hele dag, skikkelig deilig påskevær ♥

Ha en fin fin kvled:)

Duse Pasteller sa...

For en nydelig oppdekking du gjorde i går!! Lekkert!
Ja, det blir spennende i morgen... Skal jobbe på Galleriet, men bare til klokka to i morgen, så kanskje vi ses!:)
klem

Pink lady sa...

Hei!

Gleder meg til å se det flotte skapet fylt med bryllupsgavene;)

Nydelige ranukler!!

Veldig kjekt å hilse på deg i dag. Neste gang håper jeg å få titte inn? Og så kan Mali øve på å være litt alene utenfor. Ellers kan jeg selvsagt komme alene. Mali synes jo det er så kjekt hos farmor. Mali var forresten helt utslitt etter å ha ryddet i plenen deres og sniffet etter pusekatter. Sovnet som en stein da vi kom tilbake og fortsatte å sove da vi kom hjem!

Ønsker deg ei flott uke!

Klem til deg

ELLEMELL sa...

dagen derpå er jo meningen man skal være litt lat....
nydelige ranunkler!

klem ellemell

MissMette sa...

Så bra at gårsdagen ble en suksess ღ nydelig dekket bord... og det er veldig lov å ha en slik dag i dag :) Ser veldig spennende ut det nye vitrineskapet du har kjøpt deg... Me Like ღ Ha en fin kveld vider, klem fra Mette

Marella sa...

Super cute post dear and amazing blog!
Following! Follow back? <3

Monica sa...

Hei på deg.
Så lurt å lage maten sammen!!!
Flotte bilder og nydelige ranunkler hos deg.
Ønsker deg en riktig fin ny uke.
Klem, Monica

Unknown sa...

Herlige bilder ;o))) Vitrineskapet så kjempe fint ut - gleder meg til å se mer ;o))))
STOR klem Elisabeth ;o))