søndag 4. mars 2012

Landlig kjøkken

Det er visst bare kjøkkenblogging med meg om dagen:)
Men eg kunne ikkje dy meg då eg fant desse inspirerande bildene hos Country Living. 


Dette bildet gjer meg endå meir sikker på at vi må ha eit trancherbord som tidlegare nevnt her
Spørsmålet er vel berre om mannen i huset vil dansa runddans med eit grønt bord kvar gong han skal å hente seg kaffi:)


Digger kjøleskapet på dette kjøkkenet, og ikkje minst bordet. 


Måtte berre ta med eit stovebilde også - love it!
Reint, enkelt, lyst og naturleg. 

Alle bildene er henta frå Country Living

Vi har slått til med pinnakjøtt i dag. 
Så har vi noko godt å lukte på mens vi maler lister. 

Finaste søndag til deg!

8 kommentarer:

Unknown sa...

Hei og hopp ;o))) Fine inspirasjonsbilder ;o)) Morsomt å se bilder fra ditt kjøkken også. Vi skal snart bytte fronter på vårt kjøkken og jeg vil ha akkuratt likt ditt ;o)) Er d Ikea?
Nyt søndagen ;o)

Klemklem

Svenja sa...

mmh i like country kitchens...
the fridge is really really cool!
enjoy your sunday too!
svenja

deconordic sa...

Trancherbord er stilig! Her har vi prioritert plass til et ekstra spisebord, er litt greit å ha ett til fint og ett til vanlig med småbarn i huset.

Dere får det så fint!!

Fabelaktig sa...

Sånn trancherbord du viser er bare lekkert! Nydelig!

Kos dere med maling og pinnekjøtt som belønning :)

Her har vi vært på fotomesse og svermet i Lillestrøm.
Ønsker deg en fabelaktig søndagskveld.
klem

EKTE INTERIØR sa...

Helt nydelige bilder! Likte også veldig godt det grønne bordet. :))

tonje boganes sa...

Herlige bilder!

Ønsker deg og dine en god ny uke
Klem Tonje

Pink lady sa...

Ja, til trancher bord.. Jeg funderer selv på om jeg kunne fått på plass et lite ett her hos oss..... ;)

Klem til deg

PIAZZAN en inredningsblogg sa...

vackra bilder ...och lycka till med köket du också....Kram Pernilla på Piazzan