onsdag 14. mars 2012

It`s complicated

For litt sidan såg eg ein skjønn film som heite "It`s complicated" med fabelaktige Meryl Streep. 
Ho budde i ein kjempe flott hus med masse kule og unike løysingar. 

Dessverre så fant eg ikkje så mange gode bilder av sjølve huset og andre rom, 
men her er nokre bilder frå kjøkkenet og hagen:)




Tenk å ha ein så frodig hage:)
Veldig fint å ha litt tilfeldig orden på hagereiskapar og potter. 
Elskar kjøkkenet også!

Vitrineskapet er ikkje heilt klart for rampelyset endå. 
Eg føler det berre blir rot når eg setter ting der. 
Kanskje det berre skal stå tomt?:)
Neida, men eg trur det er lurt å ha lite ting der og kanskje berre 2-3 ulike fargar. 
Stay tuned!

God onsdagskveld til deg:)

8 kommentarer:

Sommerlyst sa...

Elsker også å hente inspirasjon fra (amerikanske) filmer ;) Dette kjøkkenet var utrolig flott og levende!

Ja det er litt av enn prosjekt vi er igang med. Snekkeren er ferdig til slutten av uken, med det han skal gjøre...altså bygge grunn-fundamentet. Så er det for oss å gå igang med isolering, plating, legge tak og gulv....det blir gøy å komme igang med det! Da får vi endelig en følelse av hvordan det blir...

Ha en fin onsdag du og...og du...veldig bra gjennomgang i dag!

Klem

Fine Friminutt sa...

Den filmen har jeg også sett - et helt fantastisk kjøkken! Blir spennende å se vitrineskapet, sikkert kjempefint:) ha en fin kveld, klem

Anonym sa...

Utruligt flott kjøkken:)blir kjekkt å sjå vitrineskapet ditt!
Ha ein forsatt fin kveld;)

EKTE INTERIØR sa...

Nyyyydelig! Jeg ELSKER å se på hus og hjem i amerikanske og engelske filmer. Det kjøkkenet var akkurat så koselig rotete som jeg liker, kjempefint! Tusen takk for filmtips også, tror ikke jeg har sett den. :)

MøbelPøbel sa...

Elsker bildene!
Utrolig mye inspirasjon å hente fra filmer altså. Vi tenker ikke så mye over det, men det gliiiir inn i hjernebarken..hihi*

Jill i Fyra Rum och Kök sa...

Det finns många filmer jag hade kunnat flytta rätt in i. :-)
Finns otroligt mycket inspiration att hämta härifrån, och dessa bilderna är ju helt underbara.

Hoppas du har haft en fin onsdag!

Unknown sa...

For et fantastisk sted!! Jeg er litt sånn at når jeg ser filmer, legger jeg mer merke til interiøret og hagen fremfor handlingen i filmen...hihii;)
Er jo så mye inspirasjon å hente!

Ha en fin kveld!
KLEM

Duse Pasteller sa...

Veldig inspirerende bilder!! Og filmen var jo også ganske morsom;)
klemklem