torsdag 15. mars 2012

"Frankly my dear,

I don`t give a damn"
Eit av filmhistoriens mest kjende sitater. 
Det var Clark Gable som ytra desse orda i klassikaren "Gone with the wind"


Som du sikkert har skjønt så er eg veldig glad i film. 
I dei aller fleste sjangrar eigentlig - frå drama til eventyr. 
I dag var gleda stor då eg fekk denne kule posteren som eg har bestilt frå Rockett St.George.


Den er full av kjende filmsitater. 
Foreløpig så heng den fint på ein uferdig vegg. 
Den skal få ei svart ramme på seg og ein presentabel plass å stå. 

I helga "forsvinn" forøvrig denne veggen:)
Vi får nemlig besøk av heile svigerfamilien og skal få hjelp til å sette opp teglsteinen. 
Det blir kjempe spennande, og eg har stor tru på at då kjem stova og kjøkkenet til å føles mykje meir ferdig. 

Ønsker deg ein fin fin torsdagskveld:)

7 kommentarer:

Nennes sa...

Kjempekul!!!

ha en flott kveld :)

Klem

Unknown sa...

KUL poster:)
Og så spennende meg veggen, gleder meg til og se resultatet:)

Ha en fin fin kveld:)

Svenja sa...

cool :)
your kitchen is pretty, i love the sink :))
have a good evening, svenja

Duse Pasteller sa...

COOL!!
Synes veggen var fin jeg:)
Ta deg gjerne en tur innom Kremmerhuset en dag!:)
klem

EKTE INTERIØR sa...

Tøff poster! Har aldri sett slik tidligere. :) Blir veldig spennende å se veggen! God helg! :)

Fabelaktig sa...

KUUL poster! liker!

Fineste fredagen til deg, nyt den og kos deg, det er deg vel unt.
Jeg er på vei til 250kvm stor interiørbutikk på Moi og jeg gleder meg stort :)
Smil og klem

Marianne Dragon Waagan sa...

Heisann:)
Så kul poster, digger den:)
Gleder meg til å se det ferdige resultatet med teglesteinsveggen:)

Ha en knaill helg med muring og svigers:)
Klem Marianne