torsdag 22. mars 2012

Under construction

I dag har vore ein fin dag i Bergen. 
Lyst heilt til klokka sju og tørr asfalt - våren er her:)


Både mannen min og eg jobbar veldig mykje om dagen, 
så vi har ikkje komt noko vidare med teglsteinen. 
Men eg tenkte å vise dåke ein liten smakebit - under construction
Bildet er ustyla og tatt utan å ta vekk papp og lignande
(oppdaga det fyrst då lyset var vekke, så konkluderte med at det fekk gå for denne gong:)


Teglsteinen skal grovpussast med kvit mørtel.
Sjølve steinen kjem til å bli mindre synlig. 
Factory er vel stikkordet:)

Snart er det helg igjen - vi har ingen planar, Love It!


7 kommentarer:

expojippi sa...

Herlig, herlig!! Har du fått pakken i posten enda??

Jippitanker til deg fra meg =) Ane

Unknown sa...

Kommer til og bli sååå bra!!
Elsker kjøkkeninnredningen ♥

MøbelPøbel sa...

Ja, herlig ute i dag:) Så på klokken da den var syv:Lyst!! Deilig:)
Sukk..det skapet ditt er så fiiint!Tror jeg hadde satt meg på en stol og bare stirret hadde dette kommet i hus;)

Kos deg i solen i morgen! Hvis ikke tåken hener for lenge..;)

Fabelaktig sa...

Åh så fiint det blir! TØFT!

Fin kveld!
klem

Pink lady sa...

Det blir kjempeflott!!! Gleder meg til å se det ferdige resultatet!

Om du har lyst på planer på lørdag så kan du slenge deg med meg og Mie. Vi har planlagt cafe i byn;) Og om jeg er alene hjemme inviterer jeg dere gjerne på lunch i stedet! ;)

God helg! ;)

Klem

Livy sa...

Heisann!
Det blir utrolig stilig!!

Ønsker deg en fin fredag! Klem fra Livy

Exam Papers sa...

Nice stylish Kitchen....