søndag 25. mars 2012

Solskinnsvêr og dårlig kollektiv hukommelse

FOR ei helg!
Mars har vist seg frå si beste side heile helga. 


Eg leste i Bergens Tidene i dag at bergensarar har dårlig kollektiv hukommelse når det kjem til vêr. 
Det kan eg sei meg heilt einig i! Eg har heilt gløymt at det har vore striregn og 10 meter sikt i fleire veker. For no er det solskinsvêr i byn. 


I dag har eg vore ute å inspisert hagen. 
Det er stadig noko nytt og gøy som dukkar opp. 
Eg anar ikkje kva for blomsterskattar som er gøymd under jorda, 
så det blir ein spennande vår og sommar. 


I dag har eg også innvia det som eg trur kjem til å bli vårt høgt elska kle stativ. 
Det er ein herlig følelse å legge seg i sengekler som har tørka ute i vårlufta. 


Helga har elles vore rolig og fin. 
Lørdag traff eg kjekke venninner som eg har møtt gjennom bloggen. 
Vi hadde koselig lunsj og ein liiiiten tur innom Søstrene Grene mm:)


Litt bilder frå hagen i dag, grøne vekster og eit tre med bare greiner. 

Håpar du har hatt ei flott helg og er klar for ei ny og varm veke med masse solskinn!




8 kommentarer:

Fine Friminutt sa...

Herlig bilder! Det er så deilig med vår! Jeg må få meg et klesstativ i år. Har tenkt på det hvert år, men er så usikker på hvor jeg skal sette det at det har aldri blitt til at jeg har fått kjøpt. Men i år -i år skal jeg få det til for det er jo så herlig å henge ut vasken. Ha en fin ny uke! Klem

PIAZZAN en inredningsblogg sa...

Ja visst blir man lycklig över solen och värmen ....

Kram och önskar dig just en solig och fin vecka.

Pernilla på Piazzan

Pink lady sa...

Så fine og vårlige bilder fra eiendommen deres!

Kjekt å se deg i går. Blomstene jeg fikk av deg står så fint, så det var nok helt ok å ikke snitte dem!

Ønsker deg ei fin uke!

Klem

deconordic sa...

Deilig med hagebilder! Her må hagen dreneres på nytt, så her blir det bare planter i potter og kasser i år.

Ønsker deg en fin uke :)

Fabelaktig sa...

Så deilige vårbilder!
Herlig ;)

Her har jeg sitti og mysa mot solen på balkongen og nyti våren :)

klemklem

Fruen i Vinkelveien sa...

Hagebilder er alltid koselig, og man får en god følelse av det :) Og så deilig at du har hengt opp vasken ute! Det er sommer det! Hehe! :)

Jeg har selv nytet solen i dag, og har tilogmed fått litt farge i ansiktet :-D

En flott søndag videre til deg! :)

Marianne Dragon Waagan sa...

Deilige vårbilder, og så skjønt at dere har nydelig vær:) Her i Namsos har det regnet i flere dager, og flomvarsel er blitt sendt ut... det positive er at all snøen forsvinner i rekordfart:)

Ønsker deg en ny solrik og flott uke:)
Klem Marianne

Marella sa...

Cute post dear!