lørdag 10. mars 2012

Til bananblader og dekka bord

Då var bordet dekka og vi er klar for å ta i mot kjekke gjester.
Men dei kjem ikkje til duk og dekka bord. 
Dei kjem nemleg til bananblader og dekka bord:)


Vi skal jo ha thaimat og då er var på Global Food fann eg disse fine bananbladene 
i grønnsaksdisken. Eg anar ikkje om eller korleis ein eventuelt skal tilberede noko med dei. 
Men eg fant ut at dei var supre som dekor til bordet. 

Og meininga med utsagnet "duk og dekka bord", er vel også at maten skal vera ferdig når dei kjem?
Vel, det er det ikkje, vi skal nemlig laga maten sammen:)


Service er vårt bryllaupsservice Grey Pearl frå Willeroy og Boch. 
Elskar det:) Så fint og passar til alt!


Tre kvite ranunklar har fått tre små vasar å boltra seg i. 
Og like ved står nydelige Lene Bjerre telysestaker som vi fekk i innflyttingsgåve av gode vener. 


Oppå tallerken plasserte eg rett og slett ein full utblomstra tulipan. 
Den såg nesten litt eksotisk ut. 


Menyen i kveld er: 
Salat med salmalaks
Thaisuppe med scampi
Grøn karri med kylling 
.. og til slutt sjokoladekake:)


Håper du får ein kjempe fin lørdagskveld 
 

12 kommentarer:

Fabelaktig sa...

Dekorativt og lekkert!
klem, søte

Pink lady sa...

Så fint det ble! Artig påfunn med bananbladene;) Kos dere så masse! Klem

Randi sa...

Det blei jo skikkelig lekkert. Lure på kven du fekk ideen frå?? he,he....Gleder meg til neste besøk. Lykke til i kveld. Koselig at dåke lager maten ilag med gjestene. Klem

Sommerjenten sa...

For et flott dekket bord! Og morsomt med bananblader da!

Kos dere så masse!

Klem Lene

Anonym sa...

Så fint og lekkert:)likte den varianten av bordekking:)
Ha ein flott kveld!

Unknown sa...

FLOTT dekket, og så hyggelig og lage maten sammen:)
Blir sikkert en meget vellykket kveld:)

KOS dere ♥

MissMette sa...

Så nydelig og lekkert dekket bord :)) Love It... Kos dere og ha en strålende kveld, klem fra Mette

Fine Friminutt sa...

Nydelig bord! Herlig! Og så fin ny header:-) Håper kvelden ble vellykket - det må den jo bare ha blitt med det bordet og den maten. Nam! Ha en herlig søndag. Klem

Gitte sa...

Lekkert dekket bord:)
Håper kvelden var god!

Klem Gitte

Unknown sa...

Så fint du pyntet! Nydelig bord du ha :)

sa...

Takk for kommentar hos meg :) For et nydelig bord du har dekket!! Dette var skikkelig gjennomført og flott! :) Du har så fint blogg!! :) Gleder meg til neste innlegg! :)

sa...

Takk for kommentar hos meg :) For et nydelig bord du har dekket!! Dette var skikkelig gjennomført og flott! :) Du har så fint blogg!! :) Gleder meg til neste innlegg! :)