fredag 9. mars 2012

3 etasjers fryd

I dag har mamma og eg hatt heile dagen for oss sjølv og vore på handel i byn. 
Vi var på mange kjekke butikkar og eg oppdaga ein ny herlig butikk i Marken. 


Den heitte Mogs, dei hadde både interiør, sminke og kler. 
Og dette 3 etasjars fatet kunne eg ikkje gå i frå. 


Elskar fargen på det og ikkje minst størrelsen. 


Fatet er frå Bloomingville og har fått heidersplassen på spisebordet. 

Endelig er helga her:)
I morgon skal vi ha middagsselskap og eg gler meg masse. 
Kanskje det kjem bilder frå borddekkinga - vi skal ha thaiaften. 
Og som du ser så har vi fortsatt ein del karmer å male, prøver på nytte denne helga:)

Nyt fredagen - her blir det heimelaga pizza og avslapping.

12 kommentarer:

Svenja sa...

wow, super pretty table, chairs and etagere :))
have a lovely weekend, svenja

Anonym sa...

Så nydeligt etasjefat,sikkelig fint:))
Fint det øverste bilde med blomster liggende på,ei fine helg til deg!

Pink lady sa...

ÅÅh, det var rålekkert! Og passer så godt inn hos dere!

Mogs er toppen! Jeg har faktisk handlet en del klær der. Stikker innom der en gang iblant på vei hjem fra jobben.. ;)

Høres ut som en kjempekjekk dag sammen med mammaen da! Og lykke til med Thaiaften! Gleder meg til bilder! :)

God helg!

Lene sa...

For et nydelig fat. Noen ting blir man bare stående med, og klarer ikke å gå fra det. Jeg er litt sånn som må tenke før jeg kjøper, men kommer veldig ofte hjem uten, og må omtrent bare snu i døren og dra tilbake for å kjøpe det igjen he he...

Gøy med sånne handleturer.

God helg til deg :)

ELLEMELL sa...

det passet jo bare så godt inn hos deg da:)

fint var det!
nyt fredagen du også!
klem ellemell

Sommerjenten sa...

Skjønner godt at du ikke kunne gå fra det fatet der! Nydelig! Og den lekre fargen da!

Ha en fin helg!

Klem Lene :)

Unknown sa...

Så stillig!
Fint blog du ha :)

Vicky
Ny følger

Fine Friminutt sa...

Det var kjempefint! Herlig farge. Kos deg i kveld på thaiaften (nam) og ha en fin dag! Klem

sa...

Nydelig etasjefat du har kjøpt deg :)
Gøy å oppdage nye butikker!
Jeg følger deg gjerne videre, flott blogg!
Ønsker deg en herlig helg ♥
Vil du vinne 4 nummer av BoligDrøm kan du prøve lykken inne hos meg nå :)
Klem Anette

Sophia Vossen sa...

Hello Marianne :)

You have such a great blog, sooo lovely pics and cutie things!
I am your new follower!

And I would be happy if you take a look at the blog of me and my friend Luisa too! www.aboutblackponies.com <3

Best wishes to you and your lovely blog!
xoxo Sophia

Jill i Fyra Rum och Kök sa...

Fatet är riktigt läckert. Skjønner gott att det fick bli med hem. :-)

Hoppas du har en fin helg!

Fabelaktig sa...

Stilig etasjefat og veldig deg da, søta :)

Herlig stolene var blitt, de kledde fargen!

Ønsker deg en fortryllende lørdagskveld.Her skal jeg finne fram malerkosten igjen, hjemmet skal bli hvitt, hvitt, hvitt :)

klemklem