fredag 10. februar 2012

To do

Med ei litt sløv veke bak oss på oppussingsfronten,
ville eg finne eit tiltak for å bedre arbeidsmoralen:)

Eg har printa ut ei TO DO liste og limt den på ein uferdig vegg.
Bilde funne på Google

Denne veggen skal forresten (som du ser frå lista) kles med teglstein.
Litt lignande som på dette bildet.
Det blir forhåpentligvis ein fin kontrast til alt det kvite.


Eg har ein tjukk tusj klar til å stryka over etterkvart som ting går unna.
Fin og fargerik tape hjelper også på.
Elskar å stryke ut på lister!

Men ikkje heilt enda
no ventar sofa og rolig fredagskveld
... skal berre:)
Neida, i morgon blir nok ein god arbeidsdag.

GOD HELG


PS! Tusen takk for alle tilbakemeldingane på farge på stolen.
Som du kanskje ser frå lista mi så skal dei malast:)

9 kommentarer:

Unknown sa...

Jeg elsker lister!! Det føles godt å lage dem, enn så lange de måtte være, hihi;) Og enda bedre er det å stryke ut linje for linje;)

Teglstein er så fint, gleder meg veldig til å se!

Ha en fin kveld!
KLEM

Monica sa...

Hei på deg.
God planlegging er halve jobben sies det... ;)))
Da er du jo veldig godt i gang allerede!!!
Ønsker deg en riktig fin fin helg, og lykke til med to do listen din!!
Klem, Monica

Fine Friminutt sa...

Lister er bra! Håper du får en fin helg med både kos og stryking av listepunkter:-) Klem

Lin K sa...

Lister er bra! Ikke minst kan de inspirere til å ta fatt - bare for å få lov til å stryke ut litt. Det er jo det aller beste med dem ;)

Jeg tror jammen jeg bør lage en snart jeg også, så vi får tatt et skippertak igjen...

Ha en fin helg!

Klem Linnette

Frøken Loppe sa...

Hei!
Eg og er eit "liste" menneske!
Føles så deilig når ein kan stryke ut det ein har gjort :o)
Håper du får ei fin og produktiv helg!
Helsing Ingrid Beate

Livy sa...

Heisann!
Jeg er også veldig glad i lister!! Jeg pleier å skrive dem for hånd, men såååå mye finere å printe ut!! Takk for tipset!

Ønsker deg en fin og effektiv helg! Klem fra Livy

Fabelaktig sa...

Jeg er listemenneske og ett ordensmenneske av dimensjoner, så dette falt i smak... hihi!

Dagen i dag går nok til klesvask og pakking.

Ønsker deg en vidunderlig helg, søte! Koose deg og nyte den.

Helgeklem fra Maia
Nala logrer og sender deg en kos

Lisette sa...

Hei på deg, skålen er kjøpt hos Bohemia, hun sender dem gjerne til Oslo;)

Karina Kusokk sa...

Lister er gull verdt! Jeg elsker å lage lister, det er så motiverende!
Håper dere får en super helg, her skal jeg sparke mannen igang med helgevasken, hehe!

Kose dere masse!