mandag 21. mai 2012

Ein sommardag

I dag har sommaren komt for fullt i Bergen!
For ein strålande dag. Solskinn og varm bris:)


Etter jobb var eg med to venniner og gjekk tur i Kanadaskogen. 
Vi grilla for fyrste gong i år - håpar det er mange grillmiddager i vente. 


Det er så fabelaktig å gå ute i slikt varmt solskinnsvêr, ein treng ikkje jakke ein gong!
La oss håpa at dette varer veeeeldig lenge. 


På veg heim kom vi over ei stor eng med masse blomkarse. 
Eg plukka meg ein liten bukket som prydar kjøkkenbordet. 
Det er jo eigentlig ugras, men det finaste ugraset eg veit om:)

God solskinnsveke til deg!

5 kommentarer:

Unknown sa...

Så fine blomster! Ja, i dag var en nydelig dag. Så koselig med venninetur. Jeg må venter par dager til jeg kan trenne igjen, det trenge jeg!!

Ha en fin kveld,
Vicky

Ingrid Louise sa...

Å kor vi nyyyter sommeren her i Bergen omegn!! Bare helt herlig!!
Nydelig karsebukett,fiiin lillafarge!!
Solklm fra ingrid l

Unknown sa...

Så nydelige blomster ♥
Kjenner at jeg savner markblomster... ungene pleide alltid komme hjem fra skolen med blomster til mamma'n sin, men det er de visst blitt for store til nå...:(
Må ut og plukke selv da:)

Nå er det et helt fantastisk vær - jeg nyyyyter ♥

Pink lady sa...

Så skjønne blomster!!

I morgen skal vi til svigermor. Kanskje jeg gir deg en lyd;)

Ellers må du gjerne ta kontakt om du vil gå tur med meg og Mali en dag.

Klem

Frøken Loppe sa...

Hei!
Til og med ugras kan pynt opp... ;o)
Koslig med tur i skog og grilling, deilig tid vi har i møte!!
God dag til deg!
klem IB