lørdag 23. juni 2012

Male hus i sommar?

Vi skal heldigvis ikkje male huset vårt i sommar - håper det er lenge til:)
Men då eg fekk informasjon om Jordan sitt 175 års jubileum, 
og den tilhøyrande konkurransen - kunne ikkje la vere å melde på besto mi sitt hus. 


Jordan har nemleg ein konkurranse på sine nettsider med disse fantastiske premiane:
1. premie:
Utvendig vask av hus og et strøk maling til enebolig
2.- 100. premie:
Måleverktøy til en verdi av kr 1000,- 


Huset til besto ligger utrulig vakkert til i Rosendal, med ei uslåelig utsikt. 
Det er frå 1974, og ganske klassisk i forhold til byggeskikk i dei dagar. 


Eg har eit veldig nært forhold til besto mi, og er kjempe takknemlig for det!
Her oppe har både bror min og eg vore masse gjennom heile barndommen - og no i seinare år. 
Det er alltid kjekt og komma på besøk til besto, som må vera verdas snillaste, 
eg er alltid innom når eg er heime i Rosendal:)


Huset treng som du ser eit strøk maling og to - derfor prøvar eg lukka i Jordan sin konkurranse. 


Som ny huseigar så trur eg nok vi berre som smått har begynt å ane kostandene som høyrer med. 
Så tenk å vinne vask og eit strøk maling av huset - berre ved å laste opp bilder av huset og krysse fingrane. 
Har du lyst å melde på eit hus eller stemme på dei som har meldt seg på, klikker du her.


Ei rolig sankthans på oss i kveld 
- vi har vore flinke å jobba i huset (leeeenge sidan sist). 

Resten av kvelden blir på sofaen med fajitas
 og sikkert ein EM kamp...:)


 Dette innlegget er laga i samarbeid med Jordan.




6 kommentarer:

Unknown sa...

Heisann ;o) Så snillt av deg å melde opå huset til besto di ;o)) Jeg er også veldig glad i min bestemor ;o)))
Håper hun viinner da ;o)))
God helg ;o)))

Frøken Loppe sa...

Hei på deg!
Håper du vinner for bestemora di :o)
Vi driver å maler huset no, mykje jobb, men fint blir det!! :o)
Rolig Sankthans feiring her også, på sofa m/ pc og rop og skrik frå fotballkamp... ;o)

Fin lørdagskveld til deg!

klem

Flisan sa...

Håper du og besto di vinner!!
Herlig blogg du har - masse god inspirasjon og flotte bilder!
Har lagt meg til som ny følger !
God søndag - klem

ELLEMELL sa...

så nydelig det er i Rosendal!

Heia fruehuset og besto!
klem ellemell

Tante Titti sa...

Så koselig at du har meldt på huset til besto di!!
Håper du vinner og at hun vet hvor heldig hun er som har deg, og omvendt! Kos dere!!
Titti-klæmm!!

deconordic sa...

Wow, snakker om beliggenhet!

Håper alt står bra til, det var så koselig sist!

Klem