onsdag 22. august 2012

Rosa restar

Som eg nevnte tidligare så var Fruehuset vertskap for eit utdrikningslag i helga. 
Det var supershow, og kjempe kjekt å ha så masse folk på besøk. 


Som ein vakker bonus stod pynten, som dei flinke forlovarane hadde med seg, igjen her søndags morgon. 


Det var altså nydelige rosa rosebukettar. 


Likar spesielt godt den vesle vasen min, som gjer at rosene står tett i tett som ein liten ball:)


Dei nye putene i slagbenken passa fint i fargen:)


Ferske blomar gjer enormt masse med eit rom, nesten som eg ikkje ser at eg har "glømt" og støvsuge.

Håpar du har hatt ei fin veke, snart er det helg igjen:)

5 kommentarer:

ELLEMELL sa...

Så nydelig ball du har fått deg:)
Likte den kjempegodt:)

rosa roser er jo fantastisk vakkert!
Gratulerer med bryllupsdag og nytt gulv:)
herlig!

klem ellemell

Unknown sa...

Flotte bilder!!
Nydelig med roser ♥
Og jeg digger stuebordet ditt!!

Ingrid Louise sa...

Nydelige roser!!
Det er så fint med det rosa da...kjempefint har du det!!
klm ingrid l

Monica sa...

Hei på deg.
Kjempefint hos deg, og nydelige roser!
He, he.. litt friske blomster er flott, nesten så vi slipper å støvsuge ;))
Ønsker deg en riktig deilig helg.
Smil og klem fra Monica

lek med Kontraster sa...

Så flotte blomster. Og et koselig hjem du har. Her må jeg legge meg til som følger :)

God helg videre!

klem
Vigdis