tirsdag 13. desember 2011

Kjøkkenet vårt

Puh! Det går verkelig full fart fram mot flyttedato. 
Flyttedato til Fruehuset:)

Vi skal tilbringe helga med å flytte og vaske, 
no jobbar fabelaktige håndverkere med
å bli klar til å installere kjøkkenet!


Så - kanskje vi må bestille kjøkkenet snart?
Det er nesten klart for siste tur til IKEA (haha, neppe)
Slik ser det altså ut:) Eg er superfornøyd!

Spesielt med høgskapa til venstre
Den store kvite vasken med vindauga
Vitrineskapa til høgre

Men eg treng litt hjelp frå deg:


Vi står nemleg mellom disse to benkeplatene...
Kva for ei syns du vi skal velgja?
Den til venstre eller den til høgre?
Dei er begge laminat.. 
Eigentleg så ville eg ha eik, 
men fornuften seira!




I dag var siste dagen på Thaimat-kurset som eg har
gått på dei siste fire tirsdagane med goode venniner. 

Eg kjem nok til å dela litt oppskrifter framover
(når eg berre får meg eit kjøkken:)
Det er utrulig enkelt og kjapt å lage thaimat.
NAM så godt:) Og sunt!

Fin tirsdagskveld til deg:)


7 kommentarer:

deasogmia sa...

dette var litt artig, samme kjøkken som vi holder på å sette opp! lidingø ikke sant?

jeg har faktisk lagt ut bilde på bloggen i dag! vi har akkurat samme med glasskap som står på kjøkkenbenken, har bare ikke fått opp de to skalpene enda...

vanskelig å velge benkeplate, vi ente med å kjøpe kjøkkenet på ikea, men benkeplate, vask og platetopp på kvikk. heltre hvitpigmentert benkeplate med nedfelt vask, noe vi er veldig fornøyd med, selv om det kostet litt...

deasogmia sa...

skalpene faktisk, mente skapene... hehe

Fabelaktig sa...

Kjøkkenet var nydelig :) Jeg ville valgt benkeplaten til høyre, men jeg liker struktur da.

Finfin førjulstid til deg og dine.
Maiaklem

Desirée sa...

Kjøkkenet blir jo kjempefint! Bra at du skal ha litt kolonialskuffer, for de er geniale. Hadde jeg bygd nytt kjøkken nå så tror jeg at jeg bare hadde valgt det.
Benkeplata til høyre var kanskje finest? Tåler de varme? Vi har en som ser litt mere ut som granitt, men det geniale er at vi kan sette varme brett og panner rett på den uten at den ødelegges, veldig praktisk :)

Ha en fin onsdag :)

Klem fra Desirée

ELLEMELL sa...

kjempefine kjøkkentegninger!

skal dere ha en øy i tillegg til stekeplatene? :)

jeg likte best den benkelplaten til høyre:)
fin onsdag til deg:)
klem ellemell

morRandi sa...

Hei. Ser veldig bra ut.Eg ville valgt benkeplata til høgre.Kjem og hjelper dåke i måro,gleder meg til å sjå huset.klem

deconordic sa...

Så fint kjøkken dere kommer til å få! Thaimat er en favoritt her og. Har du den kokeboka som heter Tid for Thai? Veldig bra :)