fredag 2. desember 2011

Magiske desember

Eg blir glad bare av ordet. 
Desember. 
Høyr så fin klang! 
Det er sikkert utrulig klisjè å sei det, 
men eg forbinder så mykje glede og spenning med denne månaden.

Desember 2011 blir spesiell for oss. Det blir mi fyrste jul i blogglandia og fyrste jul i nytt hus!
Dette blir kanskje huska som jula kor vi var nygifte i nytt hus og med ei fru som var blitt hekta på blogging.

Det vil sei, vi skal ikkje feira jul der, men vi har nettopp overtatt. Gler meg enormt. 
Nesten alt i huset er originalt 60-talls inventar. Men med ein gang vi kjem opp der, så blir eg så glad. Heile huset utstråler sånn varme og sjel. Så det gjer ikkje meg noko at vi kjem til å bruke tid på å pusse opp. Og ikkje minst bli kjent med huset vårt:)


Dei fyrste malingstrøka er tatt!
Og mange fleire skal det bli:)


Ønsker deg ei stårlande helg:)

9 kommentarer:

Livy sa...

HERLIG!
Ønsker deg en fin kveld! Stor klem fra Livy

tonje boganes sa...

Så fint det blir! Ja, denne måneden er magisk og det er så mye å glede seg over!
Kos dere i helgen og nyt fredagskvelden
Klem Tonje

salige lavendel sa...

Så spennnende med nytt hus =) Og for en RÅlekker brunfarge. Er det gulvmaling??

Silje/whippetliv sa...

Så utrolig herlig : ))
...og det er så sant som du sier: Klangen av DESEMBER får meg til å smile, bli forventningsfull og varm...

Denne jula blir spesiell for oss også... Første jula som samboere! Vi skal skape egne tradisjoner.. Merkelig! :D

Riktig god helg til dere <3 Klem.

pst! Ser ut som en veldig fin maling! : ))

Unknown sa...

Nydelig farge på malingen ;oDDDD

Ønsker deg en nydelig helg ;o)

STOR klem Elisabeth ;o))

deasogmia sa...

Spennende,spennende! hva heter den malingen? nå ble jeg en smuuule nyskjerring her jeg sitter!

Pink lady sa...

Nydelig farge!! :) Er det gulvet dere maler?

Fabelaktig sa...

Så utrolig herlig og spennende! Ett godt tips er å bruke god tid på oppussingen :)

Fabelaktig søndag til deg, kjære!
Takk for alltid vakre kommentarer inne hos meg, du er underbar!
klem

Fruehuset sa...

Tusen takk for fine kommentara:))

Det er veggmaling som skal på ein fontvegg på soverommet, fleire bilete kjem når vi har flytta inn:)

Fagen heiter Coffee og er frå Jotun Pure, altså sånn matt maling. Det blei utrulig fint resultat:)