torsdag 17. november 2011

Fuglebur og ananasvase


Som eg har skrevet om tidligare, så var vi på bryllaupsreise i USA i sommar. 
Vi var blant anna på Hawaii. Der fant eg dette fine fulgeburet:)
Mannen lurte veldig på kva eg skulle med eit grønt fuglebur
Vel, fuglebur var kanskje fjordårets trend, men eg elska fargen og forma. 
Og eg måtte jo nesten ha med meg ein souvenir heim 
+ at eg kunne putte masse andre nyttige (?) ting oppi den på ferda over Stillehavet og Atlanterhavet.
 God nok grunn for meg:)


Den morsomaste souveniren eg fant var denne utrulig merkelige ananasvasen (!)
Lurer på om det er mange turistar som vi ha det
"Ja, no som eg er på Hawaii så må eg jo ha noko med ananas med heim, 
kva med denne fagre vasen? Den passar jo til alt"

Den blei altså ikkje med til det kalde nord, men eg måtte berre ta eit bilete:)

No skal eg kose meg med å pakke inn julegåver.

Ønsker deg ein fin kveld:)

Når eg ser etter så er jo ikkje dette ein vase! haha, det er jo ei mugge!
Eg er nok miljøskada, eg bruker vertfall dei fleste muggene som vaser:)

3 kommentarer:

Frøken Loppe sa...

Herlege minner frå bryllupsreisen!!!
Artig den ananasmuggen, og er heilt sikker kjempe fin som vase også :o)
Pakke inn julegaver allerede... så heldig du er som har kome igang med det!!! :o)
Kos deg med julegavene!

Fabelaktig sa...

Så herlig med bryllupsreise til Usa!
Nydelig fuglebur :)

Fabelaktig kveld til deg!
klem

Pink lady sa...

Fugleburet var kjempetøft! Kanskje blir det en liten undulat i nye huset? ;)