søndag 20. november 2011

Julestemning på bloggtreff

Då nærmar ei kjempe fin helg seg slutten. 
I dag har vi vore på bloggtreff hos Den Grønne Baljen på Minde:)

Det var kjempe koselig å treffe andre bloggara, og ikkje minst kikka og shoppa i den fine butikken.

Det var ein julepynta butikk som møtte oss, med duft av gløgg og pepperkaker og med julemusikk. 
Relativ orginal juletrefot vil eg sei:)

Når eg såg dette så fekk eg lyst å vera 7 år, og spinna rundt på isen i ei raud vakker kåpe. 
Også med ein sånn pelsting til å ha hendene i!
Men då hadde det vel enda med mageplask på isen og blodraude skøyter:)

Vakker heimalaga juletrepynt. Eit raudt hjerta og eit kremmerhus blei med meg heim. 

Skjønn innpakkning på stearinlys. 

Hallaien, e det nokke rester til meg eller?
Eit reinsdyr med bergensdialekt. 
Knallkul pute til eit flott dekka bord!


Ein fin og annarleis måte å ha telys, i ei hengande panne på kjøkkenet for eksempel:)


Det var ikkje berre jul, det var også andre flotte varer. 

Kule esker i ulike format, nr 2 frå toppen blei med meg heim og skal husa perler etc. til scapping. 
Litt vanskelig å sjå her, skal visa den ein anna gong:)


Så til sjølve juvelen:)
Denne har eg gått å drømt om ei stund no.
Den blei plutselig ei julegåve til meg sjølv!
Det er altså hylla eg meinar, sukk. Den er så fin. 
Eg skal ha den på hobbyrommet mitt. 

Håpar du har hatt ei fin helg!

God søndag:)


10 kommentarer:

Mie fra Mies Mirakler sa...

Takk for i dag, det var så hyggelig å møte deg :) Nå skal jeg følge bloggen din fremover, så sees vi på neste bloggtreff ;) *♥*

Just a Little Vintage sa...

Hei Marianne!!
Utrolig hyggelig å hilse på deg i Baljen i dag=)! Hyllen du kjøpte blir perfekt på hobbyrommet! Nå skal jeg ta meg en god kikke runde i den flotte bloggen din=)!

Ha en herlig søndag videre!
Klemmer!

Frøken Loppe sa...

Så heldig du er som har fått vert på bloggtreff hos Baljen :o)
Gleder meg kjempe mykje til neset gang eg skal til byn, då skal er vertfall innom der ein tur!
Den "skuffehylla" du kjøpte til julegave til deg sjølv, var berre heilt utruleg kul!!!
Rett og slett rålekker, akkurat MIN smak!!
God måndag til deg!

Pink lady sa...

Hei!

Takk for en fin dag! Det var kjempekjekt å se huset dere skal flytte inn i. Så flott!

Jeg er litt misunnelig på den hylla altså. Det hadde ikke gjort noe om du hadde glemt den igjen i bilen min da..

Jeg har fått kombinert de to tingene jeg kjøpte i dag og det ble en suksess. Når jeg tenker meg om hadde det blitt et utmerket sted for en julekalender til kjæresten. Om jeg hadde lagd det til ville han sikkert skjønt hva jeg skulle med kurven.. haha

Ønsker deg en flott uke med husplanlegging!

Klem til deg

MissMette sa...

Å ja skulle så gjerne ha vært her
hos Kerstin ღ hun har så mye fint
Masse flotte bilder du deler med
oss... Ønsker deg en fortsatt fin
kveld og uke som kommer.
Klem fra Mette :)

Unknown sa...

Så koselig med treff, skulle så gjerne vært der! Tenker dere har kost dere:)

Masse flotte bilder!
KLEM

Sommerjenten sa...

Så masse fint! Det er jo like ved hjemstedet mitt dette! Så artig! Har forvillet meg på østlandet jeg, men skal jammen meg ta meg en tur innom der neste gang jeg er i Bergen :)

Ønsker deg en fin ny uke!

klem Lene

Fabelaktig sa...

Det så rett og slett fabelaktig ut :)

I kveld skal jeg og mannen kose oss med ribbe. Gleder meg!
Fineste ukesstart til deg,
maiaklem

Roka Design sa...

Heisann:)

For en herlig blogg du har her da:)
Hadde dessverre ikke anledning til å komme på dette blogg-treffet, kanskje passer det bedre neste gang:)

Høres ut som dere koste dere iallefall:)

Ha en fin dag hos deg:)
Klem fra Kari

Den Grønne Baljen sa...

Heisan

Så hyggelig å hilse på deg... så koselig innlegg du har laget da... tusen takk...

Skjønner du ble fornøyd med det som ble med hjem...og det er bra...

ha en fin uke

Kerstin