tirsdag 18. oktober 2011

Grey`s tonar

I dag er det endelig tirsdag, og "tv-kveld". 
Merkelig eigentlig, men tirsdagar har så lenge eg kan huska vore synonymt med tv-kveld og Tv2. 
Det virkar som det er mange (jenter oftest) som også har det slik på tirsdagar:)
Tv2 har jammen klart å holde lenge på den, eg hugsar for eksempel at Judging Amy blei sendt der ein periode. Og ikkje minst Friends gjekk jo også på tirsdagane. 


I dag er det Grey`s, ein stor favoritt. Eg begynte tidlig å kjøpe musikk frå serien, for det var så mykje nytt og fint. I ein av mine favorittepisodar "It`s the end of the world" og oppfølgaren "As we know it" fant eg to flotte artistar. Og ei av dei norsk:)

Veit ikkje om du hugsar, men det var den episoden då det var ei bombe som satt fast inni ein pasient (jada, just another day at the office) og Meredith måtte av ein eller anna grunn holda på den. Dramatisk nok:)

Anna Nalick og Kate Havnevik er då damene er prøvar å fortelja om her. 
Om du likar Grey`s musikk så anbefaler eg Nalick med "Breathe" og Havnevik med "Unlike me"



I dag har vi begynt å synga julesongar i koret på jobben!
Ein av mine favorittar "En stjerne skinner i natt". 
Blei så glad av å synga den at eg måtte gå rett å kjøpe meg mandariner. 
Bare så synd at dei smakte platsikk med bitter sitron på. 

God tvkveld:)




2 kommentarer:

Frøken Loppe sa...

Tirsdagane har vært hellige i mange år, ja... Den eine serien har avløyst den andre.. og eg har vært klistra til tv... rart det der :o)
Takk for tips ang musikken!
Ha ein fin, fin tysdagskveld med tv og (sure) mandariner :o)

Fruehuset sa...

hehe:) Takk for det og like eins:)
Gler meg til mandarinene blir søte og gode!