tirsdag 11. oktober 2011

Ryddige kjøkenskap + besøk

I dag må eg bare visa fram dei unaturleg ryddige kjøkenskapa mine. Denne sjeldenheten er sjølvsagt til ære for visning av leiligheten. Kanskje ein ikkje treng meir enn akkurat det som står der no? 
Hmm, tvilsomt - kva skulle vi då har brukt pengane våre på:)
Det skal iallefall bli godt å bytta ut noko gammalt service frå IKEA med bryllaupsservice.


I dag har vore ein kjempe kjekk dag, eg har nemleg besøk av mammo mi:)
Vi har kost oss med shopping, middag ute og sjølvsagt muffins hos Eat my muffin. 
Turen gjekk blant anna innom Åhlens. Der var jammen jula komt på plass. 
Kanskje litt vêl tidlig, men eg klarte ikkje å legge igjen denne nydelige duken. 
Trur den blir perfekt på spisebordet til både frukost og middag i jula. 


Hej då!



2 kommentarer:

Pink lady sa...

Hei!

Det var ryddige kjøkkenskap. Her er de velfylte og kaotiske. Planen er å skifte kjøkken etterhvert, da blir det kanskje litt bedre plass og en liten opprydding.

Så gøy å høre at jula er på plass på Åhlens. Jeg var innom Exhibition i ettermiddag, men begrenset meg til Søstrene Grene. Kanskje jeg må tilbake i morgen? ;)

Klem Pink lady

deasogmia sa...

Så ryddige kjøkkenskap du har! kjenner til det med å rydde vekk før visning, så fort visningen var overstått var det å gå i boden å hente opp igjen alle tingene en faktisk trenger i hverdagen...

god kveld videre

klem