mandag 24. oktober 2011

Upper secret

For nokre månadar siden fôr eg rundt i byn frå blomabutikk til blomabutikk for å finna dei heilt perfekte rosene til brudebuketten min. Den skulle jo sjølvsagt matche innbydelser, bordhefte og bordkort. Det var veldig kjekt, og eg trudde det skulle bli kjempe vanskelig å velga ut noko frå alle dei flotte rosene. 
Men plustelig dukka det opp ein afrikansk skjønnhet, nemlig Upper Secret.


Eg har kjøpt dei fleire gonger etterpå fordi dei er såå nydelige! Til og med brukt dei i ei takkegåve til ei super vennine som hjalp masse til med forberedelser til bryllaupet. Kjekt å kunna gje dei samme rosene som var å finna i fleire stader i bryllaupet. Og no dukkar dei opp over alt, gøy at dei blir meir tilgjengelige. 

Foto Bodil Haga

Eg var utrulig fornøyd med buketten (og alt anna:)
Her er eit bilete frå den store dagen, rett før pappa kjem og hentar meg hos frisøren.
ååå, for ein dag! Det kjem kanskje fleire bilder frå dagen i nærmaste framtid.
Det er i alle fall ikkje tvil om at eg kjem til å leva lenge på den opplevelsen. 

Gler meg veldig til å gjera klart takkekorta, som sjølvsagt også matcher rosene.

Ha ein fabelaktig mandag!

Marianne:)

5 kommentarer:

Anonym sa...

Nydeligt bilde Marianne :) Ser du har brukt en fotograf som er nabo med mine tanter på Stord :) Hun er veldig flink :) Artig :)

Marianne S :)

Silje sa...

Ja, det var nydelige roser :)De passet kjempebra sammen med invitasjon, bordhefte og bordkort, men aller finest var de til den nydelige bruden ;)

Fruehuset sa...

Tusen takk for fine kommentara begge to:)
Ja, Bodil er kjempe flink, vi er veldig fornøyd. Gøy med litt spesielle bilder:)

klem M:)

Pink lady sa...

Vakkert!!

Unknown sa...

Nydelig bukett & ser ut som om du hadde en nydelig kjole også ;oD

Ha en flott kveld ;o))
Klemmer Elisabeth ;))