fredag 28. oktober 2011

Heima

Eg har to stader som er heima for meg. 
Leiligheten (snart huset:) i Bergen, og heima der eg vaks opp i Rosendal i Hardanger. 

Foto Baroniet.no
Denne helga er eg heima hos mamma og pappa:) Det er alltid kjekt å komma heim til da som (ved opplett og skyfri himmel) ser ut som eit nasjonalromantisk maleri. Eller eigentlig så treng det ikkje vera opplett ein gong. Fleire fiine interiørbutikkar og galleri fins der òg her inne, dei skal eg besøke i morgon.

Eg ser fram til familiemiddag, familielunsj, barselbesøk til ei god venninde, cafè, god heimalaga mat og godt selskap. Det beste selskapet i verda for meg:)

God helg til deg og dine!

Marianne:)

1 kommentar:

Silje sa...

For en koselig blogg du har!
Og når jeg så at du er fra Kvinnherad måtte jeg bare kommentere! Jeg har nemlig hele familien min der :) Er så fint der!
Håper du har en fin adventssøndag!
Klem fra Silje - som legger seg til som følger