søndag 9. oktober 2011

Popcorn pause

Popcorn er ein av mine store snacksfavorittar. Då er det digg med ein popcorn pause frå vasking og rydding. Favorittstempelet heng nok igjen etter at eg fant ut at popcorn er eit sunt alternativ. Men det viste seg jo at det er sunnare enn chips, og kva er ikkje sunnare enn chips?

Jaja, eg har funne min eigen popcorn måleenhet. Det består i at dersom eg tar popcorn oppi ei fiin PIP skål eller lignande, så teller det ikkje så masse. Men om eg skulle finna på å eta rett ut frå posen, så teller det nesten dobbelt:)

I dag; nypoppa popcorn i PIP skål.
Nam:)


Eg har også begynt så smått å test ut Kitchenplanner frå IKEA.
Knall gøy! Kjøkkenet i vår nye heim er eigentlig veldig kult. Fint brukt lyseblått kjøkken frå 60-talet.
Men eg fryktar at det kanskje ikkje så funksjonelt som eit kjøkken frå 2011.
Uansett så kan det vera vi venter litt med å pusse det opp.
For tross alt så passar jo Kitchen Aid maskina min veldig fint der:)


Fortsatt god søndag:)

2 kommentarer:

Livy sa...

Kjempestilig kjøkken dere har!
Ser ut til at du hadde en super kveld med popcorn i de lekkre skålene :-)

Ønsker deg en fin mandag! Klem fra Livy

Sommerjenten sa...

Nydelig skål! Popcorn er et fint alternativ om man vil ha noe salt :) Nam!

Fortsatt fin kveld!

Klem Lene