torsdag 20. oktober 2011

Harry Potter møter Twilight

..og ein dasj av Dan Brown.
Den siste boka eg har lest heiter "A discovery of witches" av Deborah Harkness. 
Følgande anmeldelse av boka  gjorde at eg plukka den med meg frå bokhandlaren:
"Like magisk som Harry Potter og Twilight. 
En uimotståelig historie om heksekunst, viteskap og forbudt kjærlighet"


Boka var heilt fantastisk! Om du likar den sjangeren då:)
Det skal vel seiast at eg er stor fan av både Harry Potter og Twilight, denne boka har nokre likheter men er for eit litt meir voksent publikum. 
Av og til er det å kjekt å lese bøker som er heilt annarleis og som introduserer ein eigen verden.
Det er ein del ein triologi så no er det berre å vente til oppfølgaren kjem. 
Ein fortryllande historie om kjærlighet, magi og masse spenning.

No er leiligheten lagt ut på finn.no, har du lyst å sjå trykk her.
Wæ! Kjempe skummelt og spennande:)

No er det strak ut på sofaen etter ein hektisk dag. 
Håpar du ha ein fin kveld. 

Marianne:)

2 kommentarer:

Frøken Loppe sa...

Hei!
Takk for tips ang bok, liker den sjangeren, kanskje den skal få bli mitt neste leseprosjekt ;o)
Måtte inn å sniktitte på Finn og leiligheita dykkar!
Wow! Den var lekker, lys og fin! Blir nok ikkje vanskelig å få selt den!!
God helg!

Fruehuset sa...

Så kjekt at du også like den sjangeren:)
Takk og for fine komplement for leiligheten vår.
Det er super spennande, gler meg til det er over:)
Riktig god helg til deg og!